یک روزنامه وابسته به ارتش آمریکا به هماهنگی رژیم صهیونیستی با واشنگتن برای مجهز کردن گروههای تروریستی مسلح به سلاح اعتراف کرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ؛ روزنامه مک کلاچی تأیید کرد اسرائیل با آمریکا برای مجهز کردن گروههای تروریستی به سلاح در سوریه هماهنگی می کند.

روزنامه واشنگتن پست نیز با بهانه های واهی ، مجهز کردن تروریستها را به سلاح توجیه کرد . رژیم اشغالگر اسرائیل در دو سال گذشته نقش بازیگردان مزدورانی را به عهده داشته است که کارشان تخریب سوریه و فرسوده کردن ارتش این کشور است.

تحولات روزهای گذشته پرده از نقش اسرائیل در شعله‌ور شدن بحران در سوریه برداشت و نشان داد که گروههای تروریستی با طرح صهیونیستها برای ضربه زدن به سوریه ارتباط دارند در غیر این صورت چرا در خط آتش بس در جولان یک بیمارستان صحرایی برای درمان زخمی هی گروهای تروریستی ایجاد شده است ؟شبکه ده تلویزیون اسرائیل خبر احداث این بیمارستان را اعلام کرده است .سرنگونی سوریه و نابودی قدرت ملی آن رؤیایی است که اربابان نتوانستند محقق کنند و اکنون نوکرهای آنها دست به کار شده‌اند .

روزنامه واشنگتن پست به نقل از یک مسئول عربی نوشت برخی طرفها در بین مخالفان سوری در حال دریافت حمایت نظامی غربی هستند و غرب به آنها سلاحهای سنگین و پیشرفته می دهد .این طرفها معتقدند باید از گروههای غیر وابسته به جبهه نصرت با سلاحهای سنگین و پیشرفته حمایت کرد تا به جنگ با دولت سوریه ادامه دهند.




                                   آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: ارتش ، آمریکا ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار