معاون وزير راه وشهرسازي گفت: بايد احياي بافت هاي فرسوده بازتابي فراگیر و همه جانبه در شهر ها را داشته باشد.

مجيد کيان پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه در مهندسی نوین بویژه در بحث احیاء و بهسازی مجموعه های فرسوده شهری به دنبال آن است که همواره خلاقیت و نوآوری را در کارهای خود همواره جاری نماید، شناخت همه جانبه نقاط قوت موجود در این بافت ها، به  بکارگیری شیوه های خلاقانه، زمینه فعال شدن بافت هاي فرسوده را فراهم کرده است.

وي ادامه داد: امیدواريم با احياي بافت هاي فرسوده  بازتاب فراگیر و همه جانبه آن در شهر ها را داشته باشیم و از جنبه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رشد و شکوفایی در جامعه باشیم.

معاون وزير راه وشهرسازي در ادامه تصريح کرد: ، بدون شک نقش مهندسان در ایجاد تفکر مهندسی در جامعه ورشد و شکوفایی علمی و فنی کشورهر کسی آشکار است.

مديرعامل شرکت مادر تخصصي عمران وبهسازي شهري ايران با بيان اينکه مهندس به کسی اطلاق می شود که به یکی از علوم مهندسی آشنا بوده است، افزود: مهندس بايد تلاش نماید که یک ساختارعملیاتی و عملی از مفهومی را ایجاد نماید .

وي در ادامه يادآور شد: درواقع در فلسفه مهندسی، مهندس می تواند بااستفاده از دانش و آموزه های علمی و عملی جامعه را به اوج کمال و سعادت برساند.

کيان پور در ادامه خاطر نشان کرد: در بحث فلسفه مهندسی جنبه های مختلف اخلاقی، زیبایی شناسی و معرفت شناسی مورد توجه ویژه قرار گرفته است وبه همین جهت می توان گفت مهندسی تبلور بخشیدن به علم است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار