مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: در حال حاضر210 هزار صندوق صدقات بزرگ، کوچک و متوسط در مناطق مختلف استان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،علی سالارکیا گفت: از مبالغی که ماهیانه از این صندوق صدقات جمع‌آوری می‌شود به طور میانگین 600 میلیون تومان صرف امور معیشتی، درمانی و آموزشی مددجویان تحت حمایت این نهاد می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته 55 میلیارد ریال از صندوق‌های صدقات استان البرز جمع‌آوری شده بود که صرف رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان استان شد.

سالارکیا یادآور شد: در 11 ماه امسال نیز 66 میلیاردریال از صندوق صدقات جمع‌آوری شده که افزایش این مبالغ نسبت به سال گذشته نشان از اهمیت کمک به نیازمندان از دیدگاه مردم البرز دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: باید شرایطی ایجاد شود که مردم بیش از پیش به رفع نیازهای محرومان و نیازمندان اقدام کنند.

سالارکیا تصریح کرد: مبلغ این هدایا و کمک‌های مردمی به هیچ وجه مهم نیست و هر کس می‌تواند به اندازه وسع و توان مالی خود نسبت به انجام این عمل خداپسندانه اقدام کند.

وی ابراز داشت: بدون شک کمک‌ها و مبالغی که از سوی خیرین جمع‌آوری می‌شود صرف پرداخت کمک هزینه معیشت، تأمین هزینه درمان، هزینه عمران، هزینه فرهنگی و تحصیلی مددجویان کمیته امداد خواهد شد.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: البرز ، صندوق ، صدقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.