قائم مقام طب سنتي دانشگاه علوم پزشكي مشهد گفت: در حال حاضر دانشكده طب سنتي كه زير نظر وزارت بهداشت و مرتبط با دانشگاه و مورد تاييد وزارت بهداشت است در عرصه آموزش است در حال فعاليت است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد مهدی یوسفی با اشاره به بخش های درماني اضافه كرد: درمانگاه طب سنتي نيز در بخشي از خود دانشگاه مستقر و در حال فعاليت است.

وي در خصوص ميزان نتيجه مطلوب مردم و رضايت آن‌ها از اين شيوه درماني، عنوان كرد: درصد دقيق آماري در اين خصوص ارائه نشده است اما اكثر بيماران افرادي هستند كه به مراكز مختلف مراجعه كرده‌اند و نتيجه نگرفته‌اند و اكنون در گزينه آخر به اميد بهبودي به مراكز طب سنتي مراجعه كرده‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اشاره به ميزان هزينه‌هاي اين شيوه درماني گفت: به نسبت هزينه‌هاي ديگر درماني اين شيوه و داروها براي بيماران تقريبا ناچيز است، همچنين طب سنتي اكثرا تحت پوشش بيمه نيستند و ما به تفاوت قيمت به همين دليل است.

يوسفي مركز تهيه داروهاي طب سنتي را در حال حاضر فقط داروخانه خود دانشگاه دانست و اضافه كرد: برنامه داريم در آينده داروخانه‌اي هم در بيمارستان امام رضا(ع) داير كنيم/س 

برچسب ها: درمان ، طب ، سنتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.