نخستین همایش الکترونیکی بین‌المللی «فرآوری نوین مواد غذایی» به همّت دانشگاه فردوسی مشهد و جهاددانشگاهی خراسان رضوی در مشهد آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، اولین همایش الکترونیکی بین‌المللی «فرآوری نوین موادغذایی» به همت گروه علوم و صنایع غذایی دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد و پژوهشکده علوم و فناوری موادغذایی جهاددانشگاهی صبح امروز سه‌شنبه 8 اسفندماه از ساعت 9 صبح در حال برگزاری است.
 در این همایش که با شرکت دانشمندان، محققان و اندیشمندان برجسته‌ای از سراسر دنیا از جمله آمریکا، کانادا، انگلیس، پرتقال، استرالیا، نیوزلند، مالزی، تایلند و .. برگزار شده است، به موضوعاتی با محوریت مهندسی صنایع غذایی، میکروبیولوژی، بیوتکنولوژی، شیمی و تکنولوژی مواد غذایی پرداخته می‌شود.

تعداد 220 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال گردیده که پس از داوری توسط تیم داوری بین‌المللی (اعضای کمیته علمی) 30 مقاله به عنوان سخنرانی و 70 مقاله بصورت پوستر ارائه شده است.

در طی این کنفرانس که تا فردا ادامه خواهد داشت، تعداد 5 سخنرانی کلیدی توسط محققانی از کشورهای آمریکا، کانادا، انگلیس و استرالیا ارائه خواهد گردید.

یادآوری می شود: اولین همایش الکترونیکی بین‌المللی «فرآوری نوین مواد غذایی» با وجود همه تحریم‌های علمی ایران، با شرکت دانشمندان از سراسر دنیا برگزار شده است و همچنین به دلیل عدم حضور فیزیکی شرکت‌کنندگان، موجبات کاهش هزینه‌های مالی و صرفه‌جویی در وقت و زمان را فراهم آورده است/س  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.