وزیر علوم تحقیقات و فناوری:

اتمام کار سند آمایش در 3 ماه اول سال 92/ عملکرد دانشگاه ها در خصوص تاریخ امتحانات با توجه به ابلاغیه وزارت علوم

دانشگاه ها با توجه همزمانی امتحانات و انتخابات ریاست جمهوری باید بر اساس ابلاغیه ای که از سوی وزارت علوم برای آن ها ارسال می شود عمل کنند.

کامران دانشجو،به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ وزیر علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز در مجمع عمومی انتخابات فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی که در سالن همایش های جهاد علمی این وزارت خانه برگزار شده در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت سند آمایش هم اکنون به اتمام رسیده است چنانچه هم اطلس استانی و اطلس کشوری کارهای خود را تمام کرده امیدواریم در 3 ماه اول سال آینده با نظر صاحب نظران و کارشناسان این بخش این فعالیت به طور کامل به اتمام برسد.

وی افزود هم اکنون کارهای کارشناسی این سند در هر استان به اتمام رسیده است و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر هدفمندی آموزش عالی تمام سعی ما بر این است که آموزش عالی به طور هدفمند کار خود را به اتمام برساند.

وی در ادامه در خصوص تاریخ امتحانات دانشگاهیان با توجه به همزمانی انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: شیوه نامه ای کامل در خصوص تاریخ امتحانات دانشگاهیان باید آماده شود ضمن این که لطمه ای به دروس دانشگاهیان در این شیوه نامه نباید رخ دهد .

وی افزود: دانشگاه ها در خصوص امتحانات و همزمانی آن با انتخابات باید به صورت هماهنگ عمل کنند چنانچه بعد از آماده سازی این شیوه نامه به دانشگاه ها ابلاغ می شود و دانشگاه ها موظف هستند که بر اساس این شیوه نامه عمل کنند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار