"دبیر کل تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی" گفت: بازگشت خودباوری، نشاط، بالندگی و امید به بدنه دانشجویی بعد از گذشت 30 سال ریاست جاسبی در دانشگاه آزاد اسلامی کاملا محرز است.

"مجتبی اکبری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به گذشت یک سال از ریاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی و تاثیر آن در فعالیت‌های مختلف دانشجویی اظهار داشت: بعد از تغییرات اساسی در دانشگاه آزاد که با حضور فرهاد دانشجو در این یک سال رخ داد شاهد ایفاء نقش پررنگ‌تری از سوی دانشجویان در عرصه‌های بوده‌ایم.

وی ادامه داد: بدنه دانشجویی دانشگاه آزاد با سرلوحه قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری، حفظ استقلال و مطالبه‌گری از مسئولان در جهت پیشرفت کاری اقدامات مثبتی انجام داده‌اند.

دبیر کل تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به بارزترین ویژگی‌های تغییر یافته در نحوه فعالیت تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه اشاره و تصریح کرد: بازگشت خودباوری، نشاط، بالندگی و امید در بدنه دانشجویی بعد از گذشت 30 سال ریاست جاسبی در دانشگاه آزاد اسلامی کاملا محرز است.

اکبری افزود: مطالبه‌گری دانشجویان از مسئولان در چارچوب قانون و استفاده از تجربیات دانشجویان فارغ‌التحصیل در کادر اداری از سوی "فرهاد دانشجو" اقدامی مثبت برای بهبود فعالیت تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد است.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، اکبری ، ریاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار