مربی تیم فوتسال صبای قم و تیم ملی کشورمان گفت: مسئولان نباید با عجله رأی صادر می کردند، رأی قبلی بر خلاف جریان آب بود زیرا شرکت حفاری با وجود امنیت در سالن، بازیکنان را بیرون کشید.

قدرت اله باقری مربی تیم فوتسال صبای قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رأی اولیه کمیته انضباطی عجولانه و برخلاف مقرراتی که تاکنون اجرا شده بود مسئولان تمام قدرت خود را برای نمایش تحکم خود به کار گرفته و تیم ما را جریمه کردند اما به رأی شکایت کردیم و با ارائه مستندات تازه از توانستیم رأی کمیته انضباطی را تغییر دهیم.

وی افزود: با اعمال نفوذ، رای را تغییر ندادیم حق با ما بود زمانیکه یک تیم بازی را نیمه تمام رها می کند محکوم می شود زیرا به تماشاگران، تیم حریف و تیم داوری توهین می کند، معتقدم رأیی که دیروز اعلام شد جنبه قانونی داشته و مبنی بر آن حق هیچ کس ضایع نمی شود.

باقری خاطرنشان کرد: از زمانیکه رأی ابتدایی کمیته صادر شد بازیکنانم روحیه خود را از دست دادند زیرا زحماتشان آنها را به صدر جدول رسانده بود و حالا باید در حساس ترین هفته های قهرمانی را تقدیم حریف می کردند از مسئولان که با بررسی دوباره شرایط رأی را تغییر دادند تشکر می کنم./آق

برچسب ها: فوتسال ، کمیته ، باقری ، صبای قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار