رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در دیدار خود با سفیر بولیوی( آمریکای لاتین)گفت: ایران در راستای مبارزه با مواد مخدر در سال جاری سه هزارو شیصدو بیست شهید را به میهن اسلامی و جوامع بشری تقدیم کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  دقایقی پیش  سردار مویدی در دیدار خود با سفیر بولیوی با بيان اينكه ایران با کشور بولیوی نقطه اشتراکات بسیاری دارد  عنوان كرد: از آنجايي كه  ایران به کانون تولید خشخاش و تریاک نزدیک است و بولیوی  به کانون  تولید کوکائین و كشور ما در راستای مبارزه با مواد مخدر حرف اول را در دنیا می زند مي توانيم با همکاری دو کشور عرصه را بر مافیا تنگ تر کنيم.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: به طور حتم اگر همکاری لازم در این خصوص صورت نگیرد هر دو کشور از سوی مافیا لطمعه ی سنگینی خواهد خورد.
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد:  ایران برای ثابت کردن حسن نیت خود در راستای مبارزه با مواد مخدر از ابتدای انقلاب تاکنون بیش از صدها  میلیارد دلار هزینه کرده است.
برای کشور ایران رقم بسیار بزرگی است
 وی درادامه تصریح کرد: با وجود اینکه  مواد مخدر  و مافیا یک تهدید جهانی به حساب می آید ایران آمادگی خود را برای  انتقال  ابزار الات  و تکنولوژی های روز دنیا و هم چنین  آموزش های لازم و تجربه های کافی به کشور  دوست و آگاه بولیوی  اعلام می کند./ف
برچسب ها: رئیس ، پلیس ، مبارزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار