معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18، از اجرای طرح های ویژه استقبال از بهار و اجرای طرح هفت سین نوروزی در سه قطب اصلی منطقه 18 خبر داد

عساری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح هفت سین نوروزی در سه قطب اصلی منطقه 18 ، ورودی یا جاهای پر تردد منطقه، ورودی بوستان قائم، مقابل در ورودی شهر داری منطقه 18 ، اجرا خواهد شد.
 وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح توسط بانوان کلینیگ های گل و گیاه منطقه 18  به صورت نمادین  در مساحتی حدود 60 تا 70 متر مربع در سه قطب اصلی منطقه 18 اجرا خواهد شد.
عساری با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: طرح سنتی سفره هفت سین در سه نقطه منطقه 18 ، چیدمان و طرح های مختلف،‌استفاده از گلدان های بزرگ ، اجزای سفره هفت سین از جمله سماغ و سنجد، سرکه، سبزه های نمادین بزرگ و ... با تزئینات گل و ماهی در مساحتی حدود 60 تا 70 متر مربع اجرا می شود.
 وی در پایان با اشاره به اهداف برگزاری این طرح افزود: شهرداری منطقه 18 هر ساله به منظور ایجاد فضای مناسب در لحظه تحویل سال نو، آماده سازی و رفاه حال شهروندان در استقبال از بهار،‌طرح سنتی سفره  هفت سین، در سطح منطقه برگزار می کند./ف

برچسب ها: نوروزی ، شهری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار