رييس سازمان هواپيمايي كشوري از صدور 2736 مجوز پروازي در نوروز 1392 به شركت هاي هواپيمايي داخلي و خارجي خبرداد.

خلبان حميدرضا پهلواني در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، ضمن اعلام مطلب فوق اظهارداشت: در برنامه نوروزي سال 1392 كه از 20اسفندماه 91 آغاز و تا 15 فروردين ماه 92 ادامه خواهد داشت؛ در مجموع 2736 پرواز داخلي و خارجي برنامه ريزي شده است.

معاون وزير راه و شهرسازي افزود: 12 شركت هواپيمايي داخلي 1139 پرواز در مسيرهاي خارجي و 1256پرواز در مسيرهاي داخلي كشور به منظور جابه جايي مسافران نوروزي سال 92 برنامه ريزي كرده اند.

رييس سازمان هواپيمايي كشوري  با بيان اين مطلب كه صنعت حمل و نقل هوایی به رغم تشدید فشارها و تحریم های کشورهای غربی از رشد کیفی و کمی مناسبی برخوردار است، تصريح كرد: شركت هاي هواپيمايي خارجي با انجام 341 پرواز در مسير خارجي در جابه جايي مسافران نوروزي امسال همكاري خواهند داشت.

وي با بيان اين مطلب كه پروازهاي فوق جهت برنامه ريزي پروازها مجوز مربوطه را از سازمان هواپيمايي كشوري دريافت كرده اند، افزود: در صورت درخواست و تقاضا از سوي شركت هاي هواپيمايي داخلي و خارجي سازمان هواپيمايي كشوري ضمن بررسي هاي لازم مجوز افزايش پروازهاي نوروز سال 92را صادر خواهد كرد.

خلبان پهلواني با تأكيد بر اينكه تمامي مجموعه صنعت حمل و نقل هوايي در تلاش هستند تا سفري ايمن را براي مسافران نوروزي فراهم كنند، اظهار داشت: در صورت مشاهده هرگونه نارسايي و تخلف، برابر مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئيس سازمان هواپيمايي كشوري با بيان اينكه شركت‌هاي هواپيمايي مكلف شده‌اند براي نوروز امسال تجهيزات، امكانات و نفرات خود‌ را در آمادگي كامل قرار دهند، افزود: به ايرلاين‌ها تأكيد شده است در ايام نوروز، آمادگي كامل براي انجام پرواز جايگزين و فوق‌العاده در صورت بروز مشكل را داشته باشند.

معاون وزير راه و شهرسازي اظهار اميدواري كرد با همكاري و پشتيباني شركت‌هاي هواپيمايي، بهترين مديريت شبكه پروازي و كاهش چشمگير تأخيرات نسبت به سال گذشته در نوروز 92 را شاهد باشيم./س
برچسب ها: پرواز ، هواپیما ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار