سیستم بهداشتی درمانی آمریکا سیستمی برای کلاهبرداری و اختلاس است که از مرگ و زندگی آمریکائی ها پول در می آورد و بودجه سنگینی را نیز به آمریکا تحمیل می کند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از گلوبال ریسرچ، با اجرایی شدن طرح اوباما کر در سال 2014 پیش بینی میشود 10 درصد از کارگران از شمول طرح بیمه سلامت حذف شوند. برطبق یک تحقیق موسسه پزشکی دکتر پیشنت 83 درصد از پزشکان ایالات متحده با اجرایی شدن کامل طرح اوباماکر ، شغل خود رادر خطرخواهند دید.پیش بینی می شود در سال 2013 مردم آمریکا جمعاً 280 میلیارد دلار خرج نسخه های دارویی می کنند.هزینه ای که آمریکائی ها بابت نسخه دارویی 2 برابر دیگر کشورهاست.

سیستم بهداشتی درمانی آمریکا سیستمی برای کلاهبرداری و اختلاس است که از مرگ و زندگی آمریکائی ها پول در می آورد و بودجه سنگینی را نیز به آمریکا تحمیل می کند . درایالات متحده آمریکا سیستم بهداشتی درمانی به طور کامل تحت سلطه بوروکرات های دولتی ، شرکت های بیمه و شرکت های دارویی است . شرکتهایی دارویی میلیاردها دلار خرج می کنند تا مردم را متقاعد کنند تا به داروهای آنان وابسته و معتاد شوند . 

شرکت های بیمه نیز میلیاردها دلار خرج می کنند تا کمترین پوشش بیمه ای را برای مردم انجام دهند و باز هم کلی پول خرج می کنند تامطمئن شوند سیاستمداران در واشینگتن طرف آن ها را می گیرند . 

به این ترتیب بسیاری از مردم آمریکا خدمات لازم و کافی درمانی را دریافت نمی کنند . درواقع سیستم بهداشتی درمانی آمریکا یک فاجعه است . هزینه های درمانی هرروز در حال افزایش است و کیفت خدماتی نیز که مردم دریافت می کنند بسیار پائین است . هر حرکتی که سیاستمداران ما برای سیستم بهداشتی و درمانی انجام می دهند باعث خرابتر شدن اوضاع می شود . 

در آمریکای امروز یک مراجعه به اورژانس 100 هزار دلار خرج بر می دارد و اگر بیماری بیماری مثل سرطان بگیرید که باید میلیونی خرج کنید . حتی اگر بیمه هم باشید پوشش کامل بیمه ای به شما داده نمی شود. با این وجود مدیران بیمارستان ها ، مدیران شرکت های بیمه ای و شرکت های دارویی در حال شنا کردن در پول هستند .

متاسفانه میزان کلاهبرداری ها در سیستم بهداشتی و درمانی هم باعث نابودی این سیستم و هم باعث نابودی کل اقتصاد آمریکا شده است.

در زیر چندین نشانه از فساد در سیستم بهداشتی درمانی در آمریکا آمده است :
-    صورتحساب های پزشکی به طرز مسخره ای زیاد است به نحوی که نمی شود آنها را پرداخت کرد . مجله تایم یک نمونه از صورتحساب یک میلیون دلاری از کالیفرنیا را منتشر کرده است که همه آن را هم قبل از مرگ صاحبش گرفته اند .

-    سال گذشته آمریکائی ها 8/2 تریلیون دلار صرف هزینه های درمانی خود کرده اند که انتظار می رود این رقم در سال جاری به 5/4 تریلیون دلار برسد.

-    ایالات متحده آمریکا بیشتر از کل کشورهای ژاپن ، آلمان ، فرانسه ، چین ، انگلستان ، کانادا ، برزیل ، اسپانیا و استرالیا صرف برنامه بهداشت ودرمان مردم می کند.

-    اگر سیستم درمانی آمریکا یک کشور بود ششمین اقتصاد بزرگ جهان بود.

-    در سال 1960 دولت آمریکا به طور متوسط برای درمان هر آمریکائی 147 دلارخرج می کرد که این رقم درسال 2009 به 086/8 هزار دلار رسید.

-    چرا امروزه هزینه بستری در بیمارستان اینقدر زیاد است ؟ چندسال پیش بیمارستان کرایست در نیوجرسی برای هر شب بستری 7 دلار می گرفت که این رقم اکنون به 360/1 هزار دلار می رسد.

-    نزدیک به 60 درصد از فسادها وتقلب ها در آمریکا به نوعی به بحث درمان مربوط می شود.

-    41 درصد از آمریکائی هایی که در سن ازدواج هستند به نوعی با مشکل هزینه های پزشکی مواجه هستند و مجبورند تاسال های بعد بدهی آن را بپردازند.

-    از سال 1998 صنعت درمان آمریکا 5 میلیارد دلار به سیاستمداران آمریکائی رشوه داده است .

-    براساس نظر موسسه همکاری های پزشکی آمریکا ، آمریکا هم اکنون 13 هزار پزشک کم دارد . انتظار می رود این رقم در 10 سال آینده به 130 هزار پزشک برسد.

-    ایالت فلوریدا با کمبود شدید پزشک مواجه است .

-    40 درصد از پزشکان آمریکائی ، 55 ساله یا بالاتر هستند.

-    در آمریکا ، امروز بسیاری از مدیران بیمارستانی پول های خوبی در می آورند . مثلاً بیمارستانی در برونکس ، بادرآمدی بالغ بر 2 میلیارددلار 99درصد آن را از جیب مردم در می آورد . این واقعاً یک درآمد عالی است .

-    شاید باورتان نشود ، اما صنعت آمبولانس آمریکا بیشتر از صنعت فیلم آمریکا درآمد دارد.

-   طرح بهداشتی درمانی اوباما معروف به اوباماکر ، افزایش زیادی در هزینه های درمانی بوجود خواهد آورد . مثلاً در کالیفرنیا شخصی که خرده تاجر است می گوید کل هزینه بیمه درمانی او وهمسرش درسال 2012 ، هر ماه 400 دلار بود. اما فقط در ماه ژانویه ، 1200 دلار صورتحساب برای او آمده درحالیکه او اصلاً به دکتر مراجعه نکرده است .

-    پیش بینی ها حاکی از آن است که با اجرایی شدن کامل طرح بهداشتی درمانی اوباما درسال 2014 هزینه بیمه درمانی آمریکائی ها دو برابر خواهد شد.

-    با اجرایی شدن طرح اوباما کر در سال 2014 پیش بینی میشود 10 درصد از کارگران از شمول طرح بیمه سلامت حذف شوند.

-    برطبق یک تحقیق موسسه پزشکی دکتر پیشنت 83 درصد از پزشکان ایالات متحده با اجرایی شدن کامل طرح اوباماکر ، شغل خود رادر خطرخواهند دید.

-    پیش بینی می شود در سال 2013 مردم آمریکا جمعاً 280 میلیارد دلار خرج نسخه های دارویی می کنند.

-    هزینه ای که آمریکائی ها بابت نسخه دارویی 2 برابر دیگر کشورهاست .

-    در آمریکا بیش از هر کشور دیگری ، مردم به خاطر مصرف مسکن ها ، حتی بیشتر از مصرف مواد مخدر می میرند. 

-    نیمی از مردم آمریکا به طور مرتب و روزانه دارو مصرف می کنند . یک سوم آنها دو یا سه دارو و 10 درصد آنها پنج عدد یا بیشتر دارو مصرف می کنند.

-    تعداد زنانی که در آمریکا از داروهای ضد افسردگی استفاده می کنند بیشتر از هر کشور دیگری در جهان است .

-    در سال 2010 ، هر نوجوان آمریکائی به طور میانگین 2/1 عدد داروی اعصاب خورده است .

-    کودکان آمریکائی بیش از کشورهای اروپائی از داروهای افسردگی استفاده کرده اند.

-    در سال 2008 بیش از 24 شرکت دارویی آمریکائی ، سودی بیشتر از یک میلیارد دلار سود کرده اند.

-    براساس گزارش موسسه سلامتی برای آمریکائی ها 5 شرکت بزرگ بیمه سلامتی در سال 2009 جمعاً 200 میلیون دلار سود کرده اند .

-    آتنا سومین شرکت بزرگ بیمه سلامتی آمریکا در سال 2010 ، 7/68 میلیون دلار سود کرده اند .

-    در آمریکا شما 64 برابر بیشتر از شلیک اسلحه ، ممکن است توسط پزشک و اشتباه او کشته می شوید.

-    مردم آمریکا 3 برابر مردم انگلستان ممکن است به دیابت مبتلا شوند.

-    مردم پورتوریکو از مردم آمریکا امید بیشتری به زندگی دارند.

-    آمریکائی ها 2 برابر کانادائی ها چاقند.

-    سرانه تخت بیمارستان در یونان بیشتر از آمریکا است .

-    نسبت اتاق اورژانس به یک میلیون نفر در ایالات کالیفرنیا درجمع ایالات آمریکا آخر است .

-    برطبق یک نظر یک دکتر در مصاحبه با فاکس نیوز کسی که از ناحیه سر و سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته باشد در بدو ورود از در بیمارستان باید 13 هزار دلار می پردازد و مابقی هزینه ها بستگی به روند درمان دارد.

 

برچسب ها: آمریکا ، پزشک ، کشته ، بهداشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار