سریال "زمانه" با ملودرام خانوادگی، اجتماعی با وجود اعمال ممیزهای بسیار حرف های ناگفته بسیای را بازگو کرد.

"جبار آذین" منتقد، در گفتگو با خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص سریال "زمانه" ساخته "حسن فتحی" گفت: "فتحی" از کارگردانان با سابقه با ذوق عرصه های هنرهای نمایشی و تصویری کشور است و آثار نمایشی و تلویزیونی او به ویژه مجموعه هایش نشانگر تونایی ها و قابلیت های وی در نگارش و کارگردانی است.
وی افزود: سریال ملودرام خانوادگی، اجتماعی "زمانه" با آنکه جزو آثار شاخص این کارگردان در عرصه مجموه سازی نیست ولی در ردیف آثار خوب او در تلویزیون قرار می گیرد.
"آذین" ادامه داد: "زمانه" براساس مضامین خانوادگی، اجتماعی و با رویکرد به مسائل انسانی ساخته شده که با انتخاب چند داستان ، داستانک حرف هایی در قالب زندگی و آمسال نسل های مختلف به ویژه نسل جوان بازگو می‌کرد.
"آذین" تصریح کرد: آنچه در آغاز "زمانه" روایتگر قصه ای در ارتباط با مسائل مالی و ثروت بود ولی در ادامه با دور شدن سطحی و با حاشیه راندن آن داستان قصه تازه ای محور این مجموعه قرار گرفت.
وی افزود: داستان عاشقانه "بهزاد و ارغوان" ماجرایی تراژیک که با توجه به معضلات اجتماعی و از جمله موضوع ازدواج مخفیانه مهار مجموعه را در اختیار گرفت.
وی ادامه داد: گرچه در قسمت های اخیر قصه این زوج کلیت پیدا کرد و در انتها به صورت کاملا معقول جذاب و نمایشی خاتمه نیافت.
وی تصریح کرد: اما غیر متعارف تمام شدن آن برای مخاطب تازگی داشت "زمانه" دارای متنی به نسبت پرداخت شده، کارگردانی حرفه ای و بازی های خوب پریناز ایزدیار، هومن برق نورد و تا حدی حمید گودرزی بود.
وی بیان کرد: متاسفانه هنرمند توانا "حسین محبوب" به خاطر دوری از شخصیتی که نقش آن را ایفا می‌کرد نتوانست بار دیگر قابلیت هایش را به ظهور برساند.
"آذین" ادامه  داد: در مجموع "زمانه" توانست در میان مجموعه های جوان پسند جای خوبی را به خود اختصاص دهد و علی رغم بر ممیزهایی که بر آن اعمال شده بود توانست حرفهایش را به خوبی منتقل کند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار