رئیس کلانتری 134 شهرک قدس گفت: عوامل این یگان در پی تعقیب و گریز سارقان با شلیک چند تیر؛ خودروی متهمان را توقیف کردند.

سرهنگ مهرزاد بیژن نیا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: عوامل این یگان ساعت 1:30 دقیقه بامداد روز جاری در حین گشت زنی در محدوده خیابان علامه جنوبی به یک دستگاه خودروی پژو پارس نوک مدادی که دارای سه سرنشین بود مشکوک شدند.

رئیس کلانتری 134 شهرک قدس در ادامه اظهار داشت: ماموران با زیر نظر گرفتن نامحسوس خودرو متوجه شدند که این افراد در حال  بررسی منازل خالی از سکنه هستند .

این مقام مسئول انتظامی ابراز داشت: ماموران بلافاصله به متهمان دستور ایست داده که به دنبال این فرمان سارقان سریعا اقدام به فرار کرده و متواری می شوند.

وی تاکید کرد: عوامل تحت الامر  این یگان در حین تعقیب و گریز جهت متوقف نمودن خودرو اقدام به شلیک دو تیر هوایی کردند که متهمان بدون هیچ گونه توجهی به فرار خود ادامه دادند.

سرهنگ بیژن نیا افزود: به دنبال این موضوع ماموران در ادامه مجبور به شلیک سه تیر دیگر به سمت لاستیک خودرو شدند که دو گلوله به صندوق و یک گلوله به لاستیک خودرو برخورد کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: پس از اصابت گلوله با چرخ خودرو از مسیر خود منحرف شده و به گاردیل اتوبان چمران ورودی همت برخورد می کند که این رخداد موجب واژگونی خودرو می شود.

وی ضمن اشاره به دستگیری سه متهم گفت: ماموران در بررسی از خودرو یک دستگاه کیس کامپیوتر، یک قبضه چاقو ضامن دار بزرگ، یک قبضه چاقوی چند کاره، یک قبضه تبر چند کاره، یک عدد آچار قفلی، یک عدد چکش فلزی، چندین ساعت مچی قیمتی، چندین گوشی همراه، یک دسته کلید و یک عدد دستبند کشف و ضبط گردید.

این مقام مسئول انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری در بازجویی اولیه خودرو را به نام های فرزاد، سهراب و هوشنگ معرفی کرده و معترف شدند که با زیر نظر گرفتن خانه های مسکونی به هنگام خروج اهالی خانه بلافاصله منزل مورد نظر را مورد سرقت قرار می دادند، لذا پرونده متهمان جهت بررسی بیشتر و کشف سایر جرایم در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت./ل

برچسب ها: قدس ، متهان ، سارقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار