آبدانان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران :مسوول اداره میراث فرهنگی و گردشگری آبدانان گفت: این شهرستان آماده پذیرایی و استقبال از میهمانان نوروزی است.
 
 
سید ˈمجتبی فرهادیˈ گفت : آبدانان با دارا بودن آثار باستانی، اماکن زیارتی و مناظر دیدنی مانند دژ بزرگ پشت قلعه، شهرهای باستانی جولیان، چوره،هزار در و طلور، امام زاده سید صلاح الدین محمد (ع)، بقعه جابر انصار(ع)، سید ابراهیم و بابازید از استعداد ویژه ای برای جذب گردشگران برخوردار است.
 
وی آبشار ماهوته، دریاچه های دو قلو سیاه گاو، مجموعه تفریحی سراب آبدانان، منطقه جنگلی تفریحی دینارکوه، مناظر بکر و دیدنی میانوار، گلزار نور شهدا و بویژه شهید داریوش رضایی نژاد را از دیگر اماکن دیدنی و تفریحی این شهرستان عنوان کرد.
 
مسوول میراث فرهنگی و گردشگری آبدانان تاکید کرد: شش گروه ثابت و سیار با همکاری جمعیت هلال احمر و بهداشت و درمان در مبادی ورودی و خروجی شهر تشکیل شده و هدایت و راهنمایی مسافران را بر عهده دارند.
فرهادی اضافه کرد: با توجه به افزایش نزولات و برکات آسمانی و دلپذیر بودن طبیعت شهرستان پیش بینی می شود امسال میزان مسافران نوروزی آبدانان 50 درصد افزایش یابد.
وی اضافه کرد: چهار اثر از آثار طبیعی و زیارتی آبدانان تاکنون در فهرست آثار ملی ثبت شده است.
شهرستان آبدانان در 164 کیلومتری ایلام 55 هزار نفر جمعیت دارد
برچسب ها: مسافران ، نوروز ، آبدانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.