یازدهمین جلسه از ماه‌ گفتارهای بنیاد «شمس و تبریزی و مولانا» با عنوان «آینه در آینه» عصر امروز (هفتم اسفند) با سخنرانی امیر اسماعیل‌آذر درباره موضوع «مولانا در آن سوی مرزها» برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شمس تبریزی و مولانا، در این برنامه امیر اسماعیل‌آذر، درباره موضوع «مولانا در آن سوی مرزها» سخن می‌گوید. 

آذر، پژوهشگر و استاد دانشگاه، مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی و عضو هیات مدیره انجمن ادبیات تطبیقی است. وی همچنین کارشناس برنامه‌های ادبی، همچون مجموعه‌ مشاعره‌ «به تماشا سوگند و به آغاز کلام» در شبکه‌ آموزش است. 

پیش‌تر محمدعلی موحد، مهدی محقق، توفیق سبحانی، کریم زمانی، اصغر دادبه، حسن لاهوتی، نصراله پورجوادی، احمد خاتمی، جلال‌الدین کزازی و شهرام پازوکی در ماه‌گفتارهایی که دوشنبه‌های نخست هر ماه توسط این بنیاد برگزار می‌شود، سخنرانی کرده‌اند. 

علاوه بر این ماه گفتارها، در درس گفتارهایی که هر ماه در این بنیاد برگزار می‌شود، محمدعلی موحد مقالات شمس تبریزی را با نگاهی تازه بازخوانی و از این گنجینه بزرگ ادب و عرفان فارسی رمزگشایی می‌کند. 

یازدهمین نشست ماه گفتار بنیاد شمس تبریزی و مولانا، عصر امروز (هفتم اسفند) از ساعت 16 و 30 دقیقه در تالار شمس واقع در خیابان موحد دانش(اقدسیه)، کوی نیلوفر، شماره 10 برپا می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار