فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ان‌شاءالله پس از تصویب ستاد کل نیروهای مسلح، تا پایان سال جاری، رزمایش تخصصی این نیرو در جنوب غرب کشور برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، "امیر سرتيپ احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش، عصر امروز در حاشیه مراسم یادبود شهید "رمضان روحی"، در جمع خبرنگاران از برپایی رزمایش تخصصی نیروی زمینی ارتش در صورت موافقت ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد و گفت:‌ بنا داريم رزمایشی را در منطقه جنوب غرب کشور داشته باشیم که این رزمایش، از نوع 2 تمرین پاسگاه فرماندهی است.  
 
وی افزود: ان‌شاءالله پس از تصویب ستاد کل نیروهای مسلح، رزمایش یاد شده تا پایان سال جاری برپا خواهد شد.  
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره نحوه برپایی این رزمايش اظهار داشت:‌ در این رزمایش تخصصی نیروی زمینی، رسته‌های مختلف زرهی،‌ پیاه و توپخانه نیز شرکت می‌کنند.
 
پوردستان همچنین با اشاره به حضور نیروهای فرامنطقه‌ای در منطقه اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تمام وقایع و رخدادها در منطقه را رصد کرده و متناسب با آن آمادگی لازم را در خود ایجاد می‌کنند.  
 
وی تصریح کرد: ما از پیمان‌های نظامی کشورهای همسایه با دیگر کشورها نگران نیستیم، چرا که ظرفیت‌های نظامی و توان دفاعی  کشور ما به گونه‌ای طراحی شده که در برابر هر تهدیدی مقاومت کرده و اقتدار نظام را نشان می‌دهد.  

انتهای پیام/ش
برچسب ها: دستان ، امنیتی ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
جهانگرد
۲۰:۵۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
ارتش قهرمان دوستت داریم
آخرین اخبار