عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: موضوع حضور خبرنگار سي‌ان‌ان در جام جهاني كشتي قابل پیگرد است چرا كه در گذشته هم شاهد چنین مواردی بوده‌ایم که شخصی در پوشش خبرنگار فعالیت‌های جاسوسی و یا غیرمربوط انجام می‌دهد و لذا وزارت ارشاد بايد به اين موضوع رسيدگي كند.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حضور خبرنگار "سي‌ان‌ان" در جام جهاني کشتي و پرسش سياسي از ورزشکاران گفت:‌ با توجه به اینکه وزارت ارشاد مجوز ورود خبرنگاران خارجی را صادر می‌کند باید در مورد این مسائل نیز پیگیر باشد.   
 
وی در ادامه افزود: ضروري است نظارت دقیقی بر عملکرد،  اقدامات و فعالیت این افراد صورت گیرد و وظیفه این نظارت نیز بر عهده وزارت ارشاد است.   
 
آصفری تصریح کرد: در گذشته هم شاهد چنین مواردی بوده‌ایم که شخصی در پوشش خبرنگار فعالیت‌های جاسوسی و یا غیرمربوط انجام می‌دهد و متاسفانه این کار در دنیا مرسوم است كه قطعا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بايد پيگير اين موضوع بوده و هوشيارانه عمل كند.   


گفتني است خبرنگار شبكه خبري "سی‌ان‌ان" که توانسته بود برای حضور در رقابتهاي جام جهاني کشتي مجوز دریافت کند، با ملی‌پوشان ایران به گفتگو پرداخته و از آنها سوالات سیاسی در رابطه با رابطه ایران و آمریکا مطرح کرد.

وی در سوالات متعددی که از یکی از ملی پوشان کشتی داشت چند بار در خصوص رابطه ایران و آمریکا سوالاتي پرسید که البته با هوشمندی ملی‌پوش کشورمان پاسخ دلخواه خود را دریافت نکرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار