عضو هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت:‌ اولین جلسه تحقیق و تفحص از این وزارتخانه به دلیل حضور نیافتن وزیر به جلسه بعدی موکول شد.

عباس فلاحی‌باباجان نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشريح جزئیات اولین جلسه تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت گفت:‌ مهدی مهدي غضنفری وزیر صنعت‌، معدن و تجارت بايد در این جلسه حاضر شود، ولی علاوه بر اینکه از حضور در این جلسه امتناع کرد معاون وی نیز در این جلسه حضور نیافتند.

وی در ادامه افزود: در جلسه تحقیق و تفحص از وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت یکی از معاونان رده دوم غضنفری حضور داشت که اعضای تحقیق و تفحص نسبت به این موضوع اعتراض کرده و لذا جلسه را برگزار نکردند.

عضو کمیسیون عمران مجلس و هیئت تحقیق و تفحص از وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: با اعتراض نمایندگان نسبت به این موضوع مقرر شد در جلسه بعدی یعنی روز سه‌شنبه(8 اسفند) این جلسه با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت برگزار شده و بررسي‌ها براي تصمیم‌گیری در این زمینه شروع شود.

فلاحی‌باباجان در ادامه تصریح کرد: میزان ثبت سفارشات،‌ میزان ارز اختصاص داده شده، نحوه توزیع کالاها و اثرات آن در تنظیم بازار، بررسی واردات بی‌رویه محصولات و نحوه واردات نهاده‌های کشاورزی از جمله محورهای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت بوده که به امضای 30 نفر از نمایندگان رسیده است.

لازم به ذکر است طرح تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت پیشتر توسط هیات رئیسه مجلس اعلام وصول خواهد شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار