تمرین امروز 6 اسفند تیم فوتبال استقلال در حالی پیگیری شد که تنها غایب آن مجتبی جباری بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آخرین تمرین آبی پوشان پایتخت پیش از بازی با الریان امروز در ساعت 15:18 دقیقه آغاز شد و تنها غایب این تمرین شماره 8 معروف باشگاه استقلال بود.
 
 در ابتدای تمرین امیر قلعه نوعی به مدت 15 دقیقه با بازیکنان به صحبت پرداخت و پس از آن که سر مربی این تیم بازیکنان را به دویدن دور زمین دعوت کرد همچنان با امیرحسین صادقی به صحبت ادامه داد و پس از آن مدافع آبی پوشان به سایر بازیکنان پیوست اما در اوایل تمرین استقلال بازیکنان به تمرین کششی پرداختند و پس از آن به کار با توپ و تمرینات تاکتیکی ادامه دادند که در این میان دروازه بان ها به طور اختصاصی تمرین می کردند.

گفتنی است، از نکات جالب توجه تمرین امروز کار با توپ بازیکنان استقلال با توپ هایی بود که در جام باشگاه های آسیا از آن استفاده می شود و نسبت به توپ های لیگ برتر فوتبال ایران کیفیتی متفاوت دارد.

شایان ذکر است، دین محمدی و فنونی زاده به همراه میهمانان ویژه خود وارد آکادمی ناصر حجازی شدند و پس از گذشت 45 دقیقه از تمرین آبی پوشان میرشاد ماجدی نیز به آکادمی آمد.
 
در ادامه مهدي رحمتي دروازه بان شماره يک تيم فوتبال استقلال در تمرين امروز به طور اختصاصي به تمرين پرداخت و اين در حالي بود که ساير بازيکنان به دو گروه تقسيم شده بودند و به فوتبال گروهي پرداختند.
 
در پايان تمرين امروز آبي پوشان ساعت 16:30 به پايان رسيد و تيم فوتبال استقلال براي پرواز مستقيم به دوحه ساعت 11 روز دوشنبه 7 اسفند وارد فرودگاه مي شوند تا براي بازي مقابل تيم فوتبال الريان قطر تمرينات خود را در اين کشور پيگيري کنند./مح
برچسب ها: فوتبال ، کیفیت ، غایب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار