رئیس کلانتری 111 هفت چنار گفت: بزرگترین باند سارقان موتور سیکلت که در پایتخت فعالیت مي كردند، منهدم شدند.

سرهنگ محمد رضا صولتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: عوامل این یگان در پی کسب چندین فقره شکایت از سوی هموطنان مبنی بر سرقت موتورسیکلت بلافاصله اقدامات لازم را جهت دستگیری و ردیابی این فرد یا افراد آغاز نمودند.

رئیس کلانتری هفت چنار در ادامه اظهار داشت: ماموران تخصصی این یگان پس از جمع آوری اطلاعات توانستند متوجه شوند که این سارقان موتورسیکلت به صورت باندی عمل می کنند و در ساعات ظهر و پایانی شب موتورسیکلت های پارک شده در کنار خیابان را مورد سرقت قرار می دهند.



این مقام مسئول انتظامی در ادامه ضمن رصد شبانه روزی راه ها و بررسی فیلمهای به دست آمده توانستند دو تن از سارقان را به هویت مهدی و محمد که سابقه دار نیز هستند شناسایی نمایند.
وی در ادامه با بیان اینکه متهمان شناسایی شده در یک منزل مسکونی در آدرس خیابان خوش خیابان کاشفی به همراه سایر سارقان شب ها به دور یک دیگر جمع می شوند گفت: ماموران تخصصی این یگان با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات طراحی شده و یک اقدام ضربتی وارد پاتوق متهان شده و 5 نفر آنها را به نامهای هادی، ایرج، مهدی، محمد و میثم دستگیر نمودند.

سرگرد صولتی در پایان خاطر نشان کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری در بازجویی اولیه افراد دستگیر شده معترف شدند که اعضای یک باند هستند و با کمک یکدگیر در ساعات ظهر و پایانی شب با شگرد باز کردن قفل، موتورسیکلت ها را به سرقت می بردند.

لازم به ذکر است متهمان جهت تحقیقات نهایی و کشف سایر جرایم در اختیار پایگاه 8 پلیس آگاهی پایتخت انتقال داده شدند./ز

برچسب ها: موتور ، سارق ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار