فرمانده انتظامی چابهار گفت: با تلاش مأموران و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار سارق حرفه‌ای مغازه و کارگاه‌ها دستگیر و چندین فقره سرقت کشف و ضبط

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محمدرضا کاظمی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه و کارگاه در شهرستان چابهار و با توجه به اهمیت و حساسیت این موضوع با تدابیر اتخاذ شده تحقیقات علمی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان و مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تشکیل اکیپی مجرب از مأموران زبده پلیس آگاهی و پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و ویژه و بررسی شیوه و شگردهای انجام شده در این سرقت‌ها در نهایت سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار به نام «سعید.ن» شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و پلیسی در مخفیگاه خود توسط مأموران دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارق دستگیر شده که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی شده بود با توجه به شواهد و مدارک موجود و ادله محکم و محکمه پسند چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به چندین فقره سرقت مغازه و کارگاه در سطح شهرستان چابهار اعتراف کرد.

کاظمی ادامه داد: متهم در طی اعترافات خود عنوان داشت تهیه و مصرف مواد مخدر مصرفی‌اش انگیزه و دلیل ارتکاب وی به سرقت‌های متعدد بوده است.

وی گفت: در این ارتباط، پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات علمی برای شناسایی و کشف سایر سرقت‌های احتمالی توسط متهم همچنان ادامه دارد.

دستگیری دو سارق و کشف 184 کیلوگرم سیم و کابل مسی مسروقه در چابهار

فرمانده انتظامی چابهار اظهار داشت: پلیس آگاهی شهرستان چابهار با دستگیری دو سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق راز سرقت‌های اخیر کابل‌های برق در این شهرستان را برملأ کرد.

کاظمی بیان کرد: در پی شناسایی و دستگیری دو نفر از سارقان کابل و سیم برق در شهرستان چابهار 107 کیلوگرم سیم و کابل مسی و 77 کیلوگرم آلومینیوم مسروقه که به صورت بسیار ماهرانه در یکی از کارگاه‌های ضایعاتی جاساز شده بود کشف و ضبط شد.

 

وی افزود: به دنبال اعلام وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق و همچنین سرقت اماکن خصوصی و سرقت سیم‌های کابل فشار قوی تحقیقات علمی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چابهار تصریح کرد: مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان چابهار پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی یک کارگاه ضایعاتی را در شهرستان چابهار شناسایی کردند.

کاظمی بیان داشت: مأموران پس از کسب مجوزهای قانونی در بازرسی از این کارگاه موفق شدند مقدار 107 کیلوگرم سیم و کابل برق فشار قوی و 77 کیلوگرم آلومینیوم مسروقه را که به صورت بسیار ماهرانه در زیر ضایعات دیگر جاساز شده بود کشف و ضبط کنند.

وی گفت: در این رابطه دو نفر دستگیر شدند و در تحقیقات پلیس ابتدا از وجود این اموال مسروقه اعلام ناآگاهی می‌کردند با ارائه مدارک به دست آمده توسط پلیس لب به سخن گشودند و به سرقت این اموال از منطقه‌ آزاد تجاری – صنعتی چابهار اعتراف کردند.

 فرمانده انتظامی چابهار افزود: تحقیقات پلیس برای شناسایی همدستان دیگر این دو سارق ادامه دارد و به زودی پشت میله‌های زندان خواهند افتاد.
برچسب ها: سارق ، چابهار ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.