معاون وزیر راه و شهر سازی از ساخت فضاهای فرهنگی ، گردشگری ، آموزشی ، مذهبی و ورزشی به جای پرداخت مالیات خبر داد .

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مجیدکیان پور  اظهار داشت : براساس مصوبه هیات وزیران ، هزینه های بخش های غیردولتی به منظور تأمین خدمات و فضاهای عمومی و فرهنگی در بافت های فرسوده شهری به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی مؤدیان محاسبه می شود .

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران افزود : هزینه های بخش های غیردولتی به منظور تأمین خدمات و فضاهای عمومی، فرهنگی، گردشگری، آموزشی، مذهبی و ورزشی در مناطق فرسوده و ناکارآمد شهری، موضوع بند (الف) ماده (2) قانون حمایت از احیاء، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری با رعایت شرایطی که در مصوبه آمده است به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی مؤدیان محسوب می شود.

وی گفت : هزینه های صورت گرفته برای ساخت ساختمانهای مذکور در طرحهای احیاء، بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده و ناکارآمد شهری که در کمیسیون های موضوع ماده (5) قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به تصویب برسند می توانند بعنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی مشخص شوند .

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران تصریح کرد : تامین این خدمات در طرحهای نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده قرار است بعنوان هزینه قابل قبول مودیان مالیاتی پذیرفته شوند ./عب
برچسب ها: راه ، مسکن ، فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار