دبير کل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: از گذشته تا امروز چهار گفتمان در کشور تجربه شده است؛ دوره هشت ساله دفاع مقدس، هشت سال سازندگی ، هشت سال اصلاحات و دوره اصولگرایی که با انباشتی از تجربه وارد این دوره و گفتمان اخیر شده ایم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، علیرضا زاکانی، شب گذشته در دهمین همایش انجمن های اسلامی استان قم که در سالن جامعه مدرسین حوزه برگزار شد، با اشاره به این که شرایط ویژه ای فراروی انقلاب است، گفت: همان طور که انقلاب پیش می رود و اوج می گیرد، با تهدید های نیز مواجه می‌‌شود.
 
دبير کل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با بیان این که اگر با دقت مختصات و نقشه راه مطلوبی را که امام ترسیم کردند، بشناسیم، خدای متعال ما را زودتر به اهدافمان خواهد رساند، ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند "جوانان بار انقلاب را پیش خواهند برد" ؛ دشمنان به نقطه‌ای رسیده اند که اگر ایران از گردنه سخت پیچ تاریخی بگذرد، مهار آن محال است.
 
زاکانی با تاکید بر اینکه برای درک شرایط حال، مرور تاریخ گذشته انقلاب ضروری است، افزود: برای رسیدن به قله باید گذشته خود را مرور کنیم و حق هیچ گونه اشتباهی را نداریم؛ چرا که اگر کوچکترین اشتباهی را مرتکب شویم، عقب خواهیم افتاد.
 
این فعال سیاسی یادآور شد: باید با تقویت دستارودها و نکات مطلوب گذشته، نقاظ ضعف آن را جبران کنیم و نگذاریم دشمنان از نقاظ ضعف ما استفاده کنند؛ البته این مسئله هم تنها با در صحنه بودن محقق می شود.
 
وی با تاکیذ بر این که وصیت نامه امام راحل، مقیاس سنجش عملکرد ماست، گفت: انگیزه الهی و حضور مردم در صحنه، از مهمترین الزامات برای رسیدن به اهداف نظام و ایستادگی در مقابل تهدیدات است.
 
دبير کل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با اشاره به این که با بدون توهین به منتقدان پاسخ آنها را داد، یادآور شد: از گذشته تا امروز چهار گفتمان در کشور تجربه شده است؛ دوره هشت ساله دفاع مقدس، هشت سال سازندگی ، هشت سال اصلاحات و دوره اصولگرایی که با انباشتی از تجربه وارد این دوره و گفتمان اخیر شده ایم.
 
 این فعال سیاسی با تاکید بر این که در دوره اصولگرایان قطار انقلاب با سرعت به پیش رود؛ گفت: البته اشکالات عملکردی هم وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد.
 
زاکانی با بیان این که بهترین الگو برای سازندگی کشور الگوی پیشرفت اسلامی است، اظهارداشت: زمینه رشد و تعالی هرچه بیشتر کشورفراهم است و مسئولیت های سنگینی بر دوش مسئولین قرار دارد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که دشمنان در صدد ایجاد شکاف بین مسئولین و عدم آرامش کشور هستند، یادآور شد: مردم و مسئولین باید با هوشیاری و بصیرت توطئه های دشمن را خنثی کنند.
 
وی با بیان این که کسانی که با اجتهاد ولایتی امام خمینی و مقام معظم رهبری مخالف بودند، نتوانستند درنظام باقی بمانند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی جان دوباره ای به اسلام بخشید و ما باید تمدن اسلامی را در جهان پیاده کنیم.
 
دبير کل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رور، خاطرنشان کرد: انتخابات آینده فرصت طلایی پیش روی مردم و آزمونی برای مسئولین است.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی باید به عنوان کاندیدا در انتخابات شرکت کنند که امتحان پس داده باشند واسلام و امام و رهبری را با تمام وجود قبول داشته باشند و هیچ زاویه ای بال مقام معظم رهبری نداشته باشند.
 
دبير کل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در پایان تاکید کرد: تمام مشکلات امروز ناشی از موازی کاری با رهبر معظم انقلاب  و زاویه گرفتن از ولایت فقیه است؛ همه مسئولان باید پیرو رهبری باشند، نه این که در مقابل ایشان عمل کنند.

منبع: حوزه نيوز

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار