عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید براینکه جامعه مدرسین بنا ندارد در مورد اشخاص به موضع‌گیری و اعلام نظر بپردازد،‌ در مورد سه گزینه پیشنهادی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت:‌ تغییر این رویکرد جامعه مدرسین مستلزم بحث و بررسی در شورای عالی جامعه مدرسین است.

"آيت‌الله حسن ممدوحی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛‌ درباره معرفی شدن سه کاندیدا از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری به جامعه اصولگرایی کشور بویژه جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  اظهار داشت:‌ جامعه مدرسین بنا ندارد در مورد اشخاص به موضع‌گیری و اعلام نظر بپردازد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه جامعه مدرسین نقش "کمک‌کننده و راهنمایی‌کننده " خود را ایفا می‌کند، تاکید کرد:‌ به طور کلی جامعه مدرسین ورود مصداقی به انتخابات نخواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که "در آینده نزدیک و یا دور، جامعه مدرسین این رویه را ادامه خواهد داد؟"، گفت: تاکنون که بنا، بر این بوده است و برای تغییر رویه باید در شورای عالی جامعه در مورد آن بحث شود.

گفتنی است، جبهه پیروان خط امام و رهبری پنجشنبه هفته گذشته (3اسفند) سه گزینه پیشنهادی (منوچهر متکی، محمدرضا باهنر،‌ یحیی آل‌اسحاق) این جبهه برای انتخابات ریاست‌جمهوری را به جامعه اصولگرایی کشور معرفی و اعلام کرد از گروه‌های همسو بوی‍ژه جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می‌خواهیم برای رسیدن به یک کاندیدای واحد نظرات خود را مطرح کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار