ثبت نام از متقاضيان رشته هاي با آزمون مقطع كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد اسلامي در سايت سازمان سنجش از6 اسفند آغاز و تا 12 اسفند ادامه دارد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران روابط عمومي مركز آزمون با اعلام اين خبر گفت: متقاضيان داراي مدرك كارداني مي توانند با مراجعه به سايت اينترنتي سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org ، دفترچه راهنماي اين آزمون را دريافت و مطالعه نموده و گزينه هاي موردنظر خود را انتخاب كنند.
همچنين: هر داوطلب بايد با تهيه يك اعتبار نسبت به ثبت نام در اين آزمون اقدام كند.
نكته مهم اين است كه متقاضيان ادامه تحصيل در واحدهاي دانشگاه آزاد بايد علاوه بر كارت اعتباري ثبت نام، يك كارت اعتباري علاقه مندي كه در سايت سنجش مشخص شده است تهيه و اقدام به ثبت نام كنند.
روابط عمومي درخصوص زمان برگزاري اين آزمون گفت: براساس برنامه زماني پيش بيني شده، آزمون پذيرش دانشجو كارشناسي ناپيوسته با آزمون در روز پنج شنبه مورخ 24/05/92 خواهد بود كه اطلاعات بيشتر در خصوص آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
بنا به اين گزارش : اين آزمون مخصوص داوطلباني است كه يا داراي مدرك كارداني معتبر از يكي از دانشگاه هاي مورد تأييد وزارت علوم مي باشند و يا كساني كه شاغل به تحصيل در مقطع كارداني هستند و تا تاريخ 31/06/92 فارغ التحصيل مي شوند.
روابط عمومي تأكيد كرد: اين آزمون براي تعداد محدودي از رشته/شهرها برگزار مي شود، در حالي كه دانشگاه آزاد براي رشته هاي متعدد و متنوعي كه در واحدهاي مختلف دانشگاهي ارائه مي شود، آزمـون را حذف كـرده است كه داوطلـبان مي توانند در زمان معين و مقرر، از طريق سايت روابط عمومي به آدرس www.pubr-azmoon.com از اخبار آن مطلع شوند.
گفتني است : اگر داوطلـبي در خصوص اين آزمـون (مخصوص دانشگاه آزاد) با سؤالاتي مـواجه شـد، مي تواند سؤال خود را از طريق www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مطرح يا به آدرس porsesh@azmoon.net  ايميل خود را ارسال نمايد تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به آنها پاسخ گويند.
برچسب ها: آزمون ، آزاد ، کارشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار