کتاب" اصول و فناوری بازیافت مواد زاید آلی" به همت پژوهشگران واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی به تیراژ 2000 نسخه و توسط انتشارات واحد علوم و تحقیقات به چاپ رسید.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات ، در پیشگفتار این کتاب آمده است ، رشد و توسعه جمعیت جهانی، ارتقاء سطح رفاه جوامع در حال پیشرفت، محدودیت منابع اصلی تولید، خطرات زیست محیطی حاصل از گسترش تکنولوژی های نامناسب و ناهماهنگ با محیط و افزایش هزینه های تولید و کاهش منابع، بشر را در مقابل چالشی بسیار مهم در مقابله با مشکلات و تامین یک زندگی مطلوب قرار داده اند و تاکنون راه های متفاوت و متغیرهای بسیاری بصورت آزمون و خطا برای مقابله با این گستره از مشکلات و رودر رویی با تأمین نیازهای حال و آینده بشر و ایجاد امنیت برای زندگی فردای او مورد بررسی قرار گرفته اند. این راهبردها و سیاستها بعضا در شرایطی محدود مؤثر، برخی کم اثر و برخی بی اثر و حتی پدید آورنده مشکلات جدی بوده اند.
در این کتاب سعی شده است بر پایه مطالعات و پژوهش های انجام گرفته و باتکیه برآموخته ها و تجارب علمی، آموزشی و تخصصی حاصل پرداختن به اصول بنیادی در چگونگی فرآیندهای تبدلی مواد آلی، فناوریهای جمع آوری، آماده سازی، جابجایی، تبدیل و مصرف اعم از غذا، خوراک دام، انرژی کودهای آلی و مواد پایه تشریح و ارائه شود.
مطالعه این اثر می تواند طیف وسیعی از محققان، مصرف کنندگان، تولید کنندگان و دانشجویان مقاطع مختلف رشته های علوم کشاورزی، مهندسی کشاورزی، صنایع تبدیلی، مهندسی محیط زیست را در برگیرد./ز2
برچسب ها: کتاب ، دانشگاه ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار