بیش از ۲۲ هکتار از اراضی تصرف شده شهرستانهای شاهرود و میامی به بیت المال بازگشت.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود گفت : بیش از ۲۲ هکتار از اراضی ملی شهرستانهای شاهرود و میامی که از سوی متجاوزین تصرف عدوانی شده بود ،خلع ید و به منابع طبیعی و بیت المال بازگشت.

مهندس حسین شوکتی نیا افزود : در ۹ ماهه نخست سالجاری با تلاش مامورین حفاظتی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود و همچنین تعامل و همکاری بسیار خوب دستگاههای قضایی و انتظامی ،با اجرای ۱۴ فقره احکام صادره از سوی محاکم قضایی ،این اقدام انجام شد.
شوکتی نیا با اشاره به اینکه برای حفظ و حراست این اراضی تحویل نیروهای حفاظتی شد ،خاطر نشان کرد : در صورتیکه اراضی خلع ید شده ،دوباره از سوی متصرفین مورد تصرف قرار گیرد ،مشمول جرایم سنگین تری خواهد شد.
وی اظهار داشت : با توجه به اهمیت و جایگاه منابع طبیعی در توسعه پایدار کشور از عموم شهروندان و بخصوص روستاییان می خواهیم ،همکاری لازم را با مامورین منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان داشته باشندو هرگونه تجاوز و تصرف غیرمجاز را به این اداره گزارش کنند.
وی تاکید کرد : تا متخلفین برابر قوانین و مقررات تحت پیگرد قانونی قرار گیرند و اراضی ملی که متعلق به عموم مردم است،ازدستبرد متجاوزین و فرصت طلبان مصون و محفوظ بماند./ا
برچسب ها: اراضی ، شاهرود ، بیت المال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.