نخست وزير عراق در ديدار با استانداران جنوب ومرکزي عراق برضرورت تحت پيگرد قرار دادن عاملان شعارهاي فتنه انگيز در عراق تاکيد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ؛ نوري مالکي امروز در صدر هياتي بلندپايه راهي استان بصره در جنوب عراق شد و با مقام هاي عالي 10 استان جنوبي و مرکزي عراق ديدار کرد. 

نخست وزير عراق در اين ديدار که با ادامه تظاهراتهاي سه استان سني نشين الانبار ، صلاح الدين و نينوا همزماني داشته است، بر ضرورت حفظ وحدت ملي ميان عراقي ها تاکيد کرد و ملت را به زدودن شعارهاي فتنه انگيزانه که هر لحظه ممکن است جنگ داخلي را به دنبال داشته باشد بر حذر داشت. 

مالکي گفت : شعارهاي فتنه انگيز برخي گردانندگان تظاهرات ها و همچنين شعارهاي فرقه جويانه برخي سياستمداران که در حين سفر انها به برخي کشورهاي عربي صورت ميگيرد ، به نفع ملت عراق نيست و فقط به نفع کشورهايي است که خيرخواه عراق نيستند.

وي با اشاره به تلاش مسوولان دولتي براي حفظ ارامش و امنيت در چارچوب قانون اساسي از دستگاه هاي امنيتي ، قضايي و حتي مردم خواست با شعارهاي فتنه انگيزانه گردانندگان تظاهرات فرقه جويانه مقابله کنند. نوري مالکي اينگونه شعارها را در شرايط کنوني به عامل ريخته شدن خون هاي بيگناهان توصيف کرد و مقابله با انها را يک امر مهم خواند . 




                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: فتنه ، عامل ، مالکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار