همچون سال های اخیر، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمانشاه از اكنون طرح نظارتی ویژه نوروز 92 را آماده كرده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


حشمت الله كبودی، این طرح را شامل دو بخش كالا و خدمات عنوان كرد و گفت: هدف از اجرای این طرح ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، تنظیم بازار، تامین مایحتاج مورد نیاز مردم و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها می باشد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمانشاه، رویكرد اصلی این طرح را تمركز بر كالاهای اولویت دار و مورد نیاز مردم از قبیل البسه و پوشاك، كیف و كفش، آجیل و خشكبار، خواروبار و شیرینی جات، لبنیات، گوشت قرمز و سفید، قند و شكر، روغن نباتی و میوه عنوان كرد.

وی زمان برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم كالا در شهر كرمانشاه را از 13 تا 22 اسفند به مدت 10 روز اعلام كرد و گفت: هم اینك با هماهنگی اتحادیه ها و مجامع امور صنفی در حال نرخ گذاری اقلامی كه در این نمایشگاه عرضه می شوند، هستیم.

كبودی در باره افزایش تقاضای مردم برای خرید گوشت قرمز و سفید در روزهای پایانی سال و ایام نوروز، گفت: در نمایشگاه عرضه مستقیم كالای شهر كرمانشاه حدود 10 غرفه را برای عرضه گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد در نظر گرفته ایم كه قرار است هر كیلوگرم گوشت قرمز منجمد از قرار 163 هزار ریال و هر كیلوگرم گوشت مرغ منجمد با قیمت 46 هزار ریال به مردم ارایه شود.

معاون بازرسی و نظارت همچنین از فروش برنج هندی در این نمایشگاه ها از قرار هر كیسه 10 كیلوگرمی با 385 هزار ریال خبر داد

حشمت الله كبودی از خرید یك هزار و 200 تن پرتقال و 700 تن سیب برای مصرف شهروندان و تنظیم بازار میوه در ایام پایانی امسال در استان كرمانشاه خبر داد و گفت: هم اینك قرارداد مربوط به خرید این حجم از میوه به امضا رسیده است و در سردخانه های مازندران و ارومیه نگهداری می شوند كه بزودی به استان كرمانشاه منتقل خواهند شد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، طرح ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.