یک کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک گفت: منافع نامشروع آمریکا، ملاک تعیین کننده‌ای برای تمییز دادن تروریست از غیرتروریست بوده که این مهم اوج وقاحت و جنایتکاری آن را می‌رساند.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کارشکنی‌های آمریکا برای گنجاندن نام حزب‌الله در فهرست تروریستی اتحادیه اروپا، اظهار داشت: در حالی غرب در تلاش برای این اقدام ضد انسانی است که ترور هزاران فرد از سوی گروهک تروریستی منافقین را اقدام تروریستی تلقی نمی‌کند.

وی ادامه داد: قربانیان این ترورها در حالی از سوی آمریکا و هم‌پیمانان غربیش تروریست تلقی می‌شوند که با سلطه‌گری‌ آمریکا بر کشورشان مخالف بوده و در تلاش برای مقابله با متجاوزان خارجی و دفاع از حقوق ملتشان هستند.

قدیری ابیانه در ادامه اظهار داشت: بر این اساس منافع نامشروع آمریکا، ملاک تعیین کننده‌ای برای تمییز دادن تروریست از غیرتروریست بوده که این مهم اوج وقاحت و جنایتکاری آن را می‌رساند.

وی با بیان اینکه غرب همواره در تلاش برای موجودیت یافتن سازمان‌های تروریستی است، تصریح کرد: حزب الله لبنان تنها با دفاع از منافع ملتش تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی را خنثی کرده و این در حالی است که آمریکا هیچگونه مخالفتی علیه منافع خود و رژیم جعلی صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد.

این کارشناس عالي علوم دفاعي استراتژيک در پایان با اشاره به بحران سوریه، خاطرنشان کرد: تنها گروه‌هایی از سوی آمریکا به رسمیت شناخته خواهند شد که به جنایاتی علیه کشورهای مستقل منطقه نظیر سوریه اقدام کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: غرب ، آمریکا ، حزب الله ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار