نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: معیار و ملاک اصلی ما در مدیریت شایسته این است که مدیر در سنگر خدمت‌رسانی حاضر بوده و همیشه نیز پای کار باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی افضلی‌فرد در جریان بازدید از مراکز و مجموعه‌های جمعیت هلال‌احمر اردبیل اظهار داشت: ما در تقویت مدیران توانمند، دلسوز و خدمتگزار حاضر و آماده هستیم و اجازه نمی‌دهیم چنین مدیرانی در انجام وظایف خود با مشکل و تنگناهای احتمالی روبه‌رو شوند.

وی با یادآوری اینکه مردم به خوبی شاهد آن هستند که کدام مسئول در سنگر خدمتگزاری از جان و دل مایه می‌گذارد و کدام مدیر نیز بدون دلسوزی و برای رفع تکلیف در صحنه خدمتگزاری حاضر شده است، افزود: همین سنجش مردم می‌تواند بزرگ‌ترین مشوقی باشد تا بتوانیم از مدیر توانمند که در آسایش و آرامش مردم خدمت می‌کنند، حمایت کرده و مدیر نالایق را کنار بگذاریم.

افضلی‌فرد یکی از مجموعه‌های پرتلاش و حائز شرایط برای توانمندی و ارتقای شاخص‌های بسیار ارزشی را جمعیت هلال‌احمر و مدیریت لایق آن برشمرد و تصریح کرد:‌ هر مدیری که با تلاش، جدیت و برنامه‌ریزی وارد میدان شود قطعاً با پشتیبانی و حمایت مردم می‌تواند نارسایی‌ها را کنار زده و اسباب یک تحول جدی را بهتر از گذشته فراهم بیاورد.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما با مدیران استانی عقد اخوت نبسته‌ایم که در صورت کسب نکردن رضایت مردم و کارکرد درست همچنان در سنگر خدمت‌رسانی باشند بلکه ما معیارمان را کسب رضایتمندی مردم برای مدیران اعلام کردیم چرا که معتقدیم هر چقدر در این سنگر مدیری موفق باشد قطعاً رضایت عمومی و مردمی نیز به دست می‌آید.

وی از هلال‌احمر به عنوان یک مجموعه تخصصی پرتلاش و درگیر در حوادث و سوانح مختلف یاد کرد و ادامه داد: بزرگ‌ترین برجستگی هلال‌احمر و مجموعه‌های مرتبط با آن حفظ آمادگی به ساعت، به روز و به ثانیه است چرا که کوچک‌ترین غفلت در این حوزه می‌تواند بزرگ‌ترین آسیب‌ها را به همراه داشته باشد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل در حادثه تلخ و تأسف‌بار زلزله شهرهای استان آذربایجان‌شرقی حتی جلوتر از هلال‌احمر استان آذربایجان‌شرقی توانست در محل حادثه حاضر بوده و امدادرسانی کند که از این بابت از تلاش‌ها و همت مجموعه هلال‌احمر تشکر و قدردانی می‌کنیم.

افضلی‌فرد در پایان سخنان خود گفت: همین حفظ آمادگی آرامش و اطمینانی را به جامعه تزریق کرده است که انتظار می‌رود بیشتر از این بتوان در عرصه خدمت‌رسانی حاضر و آماده بود/س 

برچسب ها: اردبیل ، معیار ، مدیر ، توانمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.