مربی با سابقه پتروشیمی بندر امام ماهشهر گفت: نوشاد عالمیان مدتی است که مانند قبل نیست و حدس می زدم که در قطر نتیجه نگیرد.

پیمان حسنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من پوئن به پوئن بازی روز گذشته نوشاد عالمیان و حریف دانمارکی اش را در تور جهانی تنیس روی میز قطر بررسی کردم و به جز دوم گیم که یک گیم را نوشاد 11 بر3 برد در یک گیم هم حریف دانمارکی 11 بر3 عالمیان را برد به علاوه گیم آخر که نوشاد بسیار بد بازی بازی را آغاز کرد 11 بر5 باخت، در چهار گیم بعدی بازی  بسیار نزدیک بود.

وی ادامه داد: حریف دانمارکی بازیکن خوبی است اما در حد و اندازه ای نبود که نوشاد عالمیان شکست دهد، نوشاد عالمیان در چند ماه اخیر و با شروع مسابقات لیگ نشان داده که نوشاد همیشگی و نوشاد قبل از المپیک نیست در مسابقات بین المللی  به ویژه  جام فجر این موضوع را شاهد بودیم.
 
همچنین در رقابت های لیگ هم عالمیان به سختی می تواند برخی حریفانش را شکست دهد بنابر این من پیش بینی می کردم که در قطر هم نتواند به نتیجه مطلوبی برسد.

** نوشاد با پتروشیمی تمرینات خوبی داشت

حسنی خاطر نشان کرد: سال گذشته از شهریور 90 تا 29 تیر یعنی چند روز قبل از رقابت های المپیک 2012 لندن، نوشاد عالمیان به همراه تیم باشگاهی اش یعنی پتروشیمی بندر امام ماهشهر تمرینات بسیار خوبی  را پشت سر گذاشت در آن زمان که تیم ملی  هم اردو نداشت تمرینی در ماهشهر و در کنار بازیکنان با سابقه ای همچون محمد رضا اخلاق پسند، نیما عالمیان و میدیا لطف الله نسبی در روند بازی نوشاد بسیار تاثیر گذاشت این تمرینات یکی از دلایلی بود که باعث شد عالمیان در کاپ آسیا مقام بیاورد یا در کویت قهرمان شد.
 
کارشناس تنیس روی میز مدعی شد: پس از قهرمانی در کویت عالمیان مصاحبه ای را قبل از ورود به ایران انجام داد و در همان جا اعلام کرد که تاثیرات باشگاه پتروشیمی بوده که من توانستم نتیجه بگیرم،  اما بسیاری  گفتند نوشاد را مجبور کرده اند که این گونه صحبت کند من آن زمان سکوت اختیار کردم اما اکنون به وضوح مشخص شد که تمرینات حرفه ای تا چه حد در آمادگی بازیکنان موثر است ما در پتروشیمی سال گذشته 4 یا 5 اردو برگزار کردیم بدون اینکه مسابقه ای در لیگ داشته باشیم.

وی افزود: نوشاد عالمیان اکنون نسبت به سایر پینگ پنگ بازان ایران سطح بالاتری دارد و بنابراین به امکانات نیاز دارد تا بتواند خود را بالا نگه دارد مانند حریف تمرینی قوی و آماده بودن قبل از اعزام به مسابقات بین المللی در غیر این صورت عالمیان مجدد به رنکینگ بالای 100 باز می گردد.

حسنی به این نکته اشاره کرد: البته عالمیان اکنون به خاطر شرایط سنی دیگر نمی تواند در رده سنی امید بازی کند و فقط در بزرگسالان فرصت کسب امتیاز دارد و این شرایط را برایش سخت تر کرده است.

مربی تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر در خصوص تمرینات امسال تیمش اظهار داشت: در لیگ 91 از وقتی با بازیکنان تیممان قرارداد بستیم تا پایان مسابقات لیگ برنامه داریم و تمریناتمان محدود به قبل از مسابقات نمی شود و حتی اگر بازی هم نداشته باشیم اردو برپا می کنیم.

** پتروشیمی بندر امام امسال رکورد زد

پیمان حسنی گفت: امسال برای اولین بار بود که در رقابت های رده بندی دسته برتر 5 بازیکن از یک باشگاه حضور داشتند و این موفقیت بزرگی است، البته وقتی در ابتدای لیگ بازیکنانمان را جذب کردیم فقط دو نفر از آنها دسته برتری بودند و تاثیر تمرینات بود که 3 بازیکن دیگر هم به دسته برتر اضافه شدند.

حسنی در آستانه کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ در حضور بازی های باقی مانده در دو هفته پایانی لیگ بیان کرد: ما برای کسب مقام دوم در لیگ مشکلی نداریم و حتی اگر دو بازی باقی مانده را هم ببازیم باز هم نایب قهرمان هستیم، البته در بازی این هفته ما مقابل دانشگاه آزاد در حالی 5 بر 4 بردیم که اختلاف گیم زیادی داشتیم و به ندرت پیش می آید که تیم برنده نسبت به بازنده 10 گیم بهتر باشد./آق

برچسب ها: سابقه ، پتروشیمی ، حدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار