حوادث و اتفاقات هفته اول مرحله پلی اف مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور هنوز از سوی فدراسیون مورد بررسی قرار نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با وجود آنکه حوادث و حواشی بوجود آمده در پایان بازی دیدار تیم های کاله آمل و پیکان در خانه والیبال روز چهارشنبه دوم اسفند ماه امسال رخ داد اما تا کنون (شنبه 5 ماه جاری ) هنوز از سوی فدراسیونی ها هیچ جلسه ای مبنی بر رسیدگی به این اتفاقات تشکیل نشده است.

همگان بر این باور بودند که مسئولان فدراسیون اتفاقات بوجود آمده در خانه والیبال رامهم و ضروری دانست و به تشکیل جلسات فوریتی در روز پنجشنبه سوم اسفند ماه اقدام خواهند کرد در صورتی که فدراسیونی ها چون روز پایانی هفته تعطیل هستند اقدام در خصوص جنجال های تهران را به روزهای کاری خود موکول کرده اند.

منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هنوز از سوی امیدوار حاتمی ناظر بازی کاله آمل و پیکان تهران گزارشی به دستم نرسیده و تا زمانی که وی گزارش بازی را ارائه نکند نمی توان در این خصوص اقدام خاصی انجام داد.

وی تصریح کرد: روال اداری تشکیل جلسه کمیته انضباطی این است که ناظر گزارش بازی و توضیحات مربوط به بروز حواشی را تنظیم و در اختیار رئیس فدراسیون قرار می دهد سپس داورزنی دستور تشکیل جلسه کمیته انضباطی را صادر می کند که تا کنون این اتفاق نیافتاده است.

وی ضمن اشاره به آنکه حواشی پس از پایان بازی رخ داده تصریح کرد: چون حواشی پس از آنکه سوت پایان بازی از سوی سرداور زده شده است اتفاق افتاده رسیدگی به آن نیاز به دقت بیشتری دارد./آق

برچسب ها: آمل ، بازی ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار