موضوع شادی زندگی از نگاه عکاسان موضوعی دشوار بود که عکاسان در پایان مهلت ارائه اثار جشنواره تجسمی فجر آن را عنوان کردند.

عباس میرهاشمی دبیر کل پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در گفتگو با خبرنگار  حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران درباره بخش رقابتی این جشنواره گفت: پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر امسال با موضوعات مختلف در رشته های مختلف این جشنواره بین المللی برگزار شده است.

وی عنوان کرد: بخش رقابتی عکس در این رویداد بین المللی با موضوع شادی زندگی برگزار شده است.

ميرهاشمي تصریح کرد: هنرمندان در ابتدا با عنوان موضوع بخش عکس اعلام کردند که موضوع ساده ای است اما در پایان مهلت ارائه آثار به این نتیجه ( عکاسان) رسیدند که موضوع سختی برای بخش عکس انتخاب شده است.

وی اظهار داشت: علیرغم سخت بودن موضوع بخش عکس خوشبختانه آثار با سطح کیفی مطلوب به این دوره از جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر راه پیدا کرده است.

دبیر کل پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر گفت: یکی از مهم ترین اهداف در این دوره از جشنواره تجسمی فجر تولید آثار هنری در رشته های مختلف جشنواره است.

وی تصریح کرد: از هنرمندان جوان تجسمی کشورمان آثار شایسته ای به بخش نمایشگاهی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به نمایش گذاشته شده است .

میرهاشمی گفت: پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر تا 13 اسفند ادامه دارد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار