تا این لحظه که رکورددار است. بعید است این رکورد را تا سال‌های بعد نیز از دست بدهد. مک‌بوک‌های شرکت اپل با طراحی خیره‌کننده خود قیمت‌های فضایی دارند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگارارن به نقل از  بازار خبر ؛ مشتری امروزی MacBook های اپل افرادی نیستند که از لپ‌تاپ خود استفاده ابزاری می‌کنند. در حقیقت آنها این لپ‌تاپ‌ها را نمی‌خرند تا با آنها کار کنند،‌ می‌خرند تا بیشتر جلوه‌گری کنند.


مک‌بوک‌ها به دلیل طراحی فوق‌العاده زیبای خود زبان‌زد هستند. اما جدا از بحث بصری، کیفیت بی‌نظیر نمایشگر آن نیز یکی از برتری‌های بدون‌رقیب آن است. مخصوصاً‌ اگر از سری فوق شفاف Retina استفاده شود.


به گزارش بازار خبر ، مک‌بوک‌ها در 2 سری Air (که بسیار باریک است و قابلیت فنی چندانی ندارد) و Pro‌ (که قدری ضخیم‌تر و کمی از نظر سخت‌افزاری بهتر است) عرضه می‌شود. 

برچسب ها: وبگردی ، جدول ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
-
hamid
۱۷:۵۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۲
ايا مي توان روي اين مدل مك بوك اير 231 نرم افزار هاي معماري از جمله اتوكد. تري دي مكث. ويري .ريويت. راينو. مايا و ... نصب كرد با تشكر
Iran (Islamic Republic of)
بهزادباهورزهی از سوران
۱۹:۰۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
مک بوک پرو با توجه به امکانات نرم افزاری وسخت افزاری که دارد به جد، از بهترین های بازار به شمار میروند البته با توجه به قیمت بالایی که دارند!مشتریانی خاص را می طلبند.
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین شفیعی
۱۰:۰۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
عالی بود
آخرین اخبار