تاكنون انواع حیوانات مرده و زنده داخل كیسه غذاهای آماده یا در فست فودها مشاهده شده بود اما وجود لاشه یك پرنده با پر و بال هایش داخل كیسه سالاد آماده تا اندازه ای تازگی دارد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، یك زوج اهل  'یات'  در انگلستان تدارك یك شام شاعرانه زیر نور شمع را دیده بودند اما وجود لاشه یك گنجشك خاكستری داخل كیسه سالاد آماده اشتهای آنها را كور كرد.

جیمز واتسون به دیلی میل گفت: من و همسرم تدارك یك شام شاعرانه را زیر نور شمع دیده بودیم. كیسه سالاد آماده را گشوده و محتویات آن را در یك ظرف ریختم. سپس سالاد را در بشقاب ها سرو كرده و ومشغول خوردن شدیم.



وی افزود: به دلیل نور كم شمع ها من به خوبی داخل بشقابم را نمی دیدم . بعد از خوردن یكی دو لقمه  احساس كردم  چیزی مانند ماهی خام زیر دندانهایم است. چراغ را روشن كرده و لاشه كامل یك پرنده را داخل بشقابم دیدم.

این زن و شوهر همان شب به سوپرماركت مجاور رفته و شكایت كردند. یك سخنگوی فروشگاه های تسكو قول داد كه مساله بررسی خواهد شد.

اما جیمز واتسون می گوید: دلم می خواهد یك فرد مسئول مقابل من بنشیند و برایم توضیح دهد چگونه چنین چیزی ممكن است. به من توضیح دهد پرنده ای با این جثه چگونه می تواند وارد كیسه كوچك سالاد شود. مترجم: بهرام افتخاری.
برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، سالاد ، پرنده ، مرده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار