یک نماینده مجلس گفت : با همه تلاشها و زحمات کشیده شده با جایگاه اصلی فاصله زیادی داریم و نظام پزشکی نقش خود را در حوزه بهداشت و درمان به خوبی ایفا نکرده است .

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران دکترعلی رضا زاکانی نماینده مجلس در حاشیه ششمین انتخابات نظام پزشکی اظهار کرد : زحمایت بسیاری در عرصه پزشکی کشیده شده است ولی هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به جایگاه ایده ال داریم گفت :عملکرد نظام پزشکی در  آن دوره می توانست بهتر  از این باشد .

وی با بیان اینکه در حال حاضر نا بسامانی های بسیاری در حوزه بهداشت و درمان به چشم می خورد اظهار کرد : زحمات بسیاری کشیده شده ولی کافی نبوده اند .

این نماینده مجلس در رابطه با اولویت های جامعه پزشکی تصریح کرد : در حال حاضر شاهد نابسامانی های بسیاری در عرصه تعرفه ها هستیم که نشان می دهد نظام پزشکی نتوانسته نقش خود را به خوبی ایفا نماید.

وی در ادامه یادآور شد : تعامل نظام پزشکی و وزارت بهداشت از دیگر مواردی است که در دوره جدید، نظام پزشکی باید به آن بپردازد چرا که در این عرصه تعارضات و مشکلات بسیاری وجود  دارد .
 
دکتر زاکانی در پایان خاطر نشان کرد : جایگاه و کرامت پزشکان در شرایط کنونی جامعه از دیگر اولویت های مهمی است که باید به آن پرداخته شود ./ز2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار