رییس هیات مرکزی اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی گفت : نظام پزشکی باید در راستای اعتماد سازی مردم تلاش نماید که در این عرصه ارتباط بین ارائه کنندگان خدمت و مردم مثبت نبوده است

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر امامی رضوی، رییس هیات مرکزی اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعرفه ها و سرانه درمان سالها جزو مشکلات حوزه بهداشت و درمان بوده است گفت : این مشکل مردم نیست و مربوط به ارائه کنندگان خدمت است .

وی با اشاره به اینکه عملکرد نظام پزشکی می توانست بهتر از این باشد افزود : باید در راستای اعتماد سازی مردم تلاش بیشتری داشته باشیم که در این عرصه ارتباط بین ارائه کنندگان خدمت و مردم مثبت نبوده است .

دکتر امامی رضوی ادامه داد : وظایف نظام پزشکی مربوط به وظایف قانونی است که نظارت بر عملکرد جامعه پزشکی از جمله این وظایف است که این عرصه را به خوبی انجام نداده و سازمان جدید نظام پزشکی باید این موضوع را بیشتر مورد توجه قرار دهد .

وی در رابطه با اینکه گفته می شود حدود 10 هزار پزشک عضو سازمان نظام پزشکی نیستند گفت :  عدم عضویت و ثبت نام افراد در نظام پرستاری شاید 20 تا 30 درصد باشد ولی در نظام پزشکی به دلیل اینکه شماره نظام پزشکی به عنوان هویت آنان است این رقم نمیتواند صحیح باشد و در نهایت شاید هزار نفر از کل جامعه پزشکی در این سازمان ثبت نام نکرده باشند . / ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار