تصويربرداري مجموعه نوروزي "داريوش فرهنگ" و محصول سينما فيلم كه پيش از اين تحت عنوان "جشن تولد" معرفي شده بود با عنوان جديد "همه خانواده‌ي من" در كاشان ادامه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ احمد زالي، تهيه كننده اين سريا گفت: «همه خانواده‌ي من» ، فيلمبرداري اين مجموعه تا پايان سال در كاشان ادامه خواهد داشت.
وي در ادامه گفت:  گروه فيلمبرداري، همزمان لوكيشن‌هاي مختلفي را تصويربرداري مي‌كنند. گروه اول با حضور داريوش فرهنگ تصويربرداري مربوط به سكانس‌هاي داخلي را دنبال مي‌كنند. يكي از اين سكانس‌ها مربوط به بازي فريده سپاه منصور در مطبخ‌خانه طباطبايي‌هاي كاشان بود.
وي اظهار داشت:‌كاوه خداشناس،هدي زين‌العابدين،‌ افسانه ناصري‌ و فرحناز منافي ظاهر از جمله بازيگراني بودند كه در لوكيشن مربوط به خانه طباطبايي‌ها در كاشان حاضر بودند.گروه دوم نيز مشغول تصويربرداري سكانس‌هاي مربوط به بازي كاوه خداشناس در محوطه‌  بيروني حمام فين كاشان بودند.
گفتني است، اين مجموعه كه براي پخش در ايام نوروز در حال توليد است با دورنمايه‌ طنز درباره‌  دو خانواده كاشاني است كه يكي از اين دو خانواده در كار «گلاب» و ديگري در كار «فرش» است،اما پيدا شدن تعهدنامه‌اي كه 40 سال پيش توسط بزرگ اين دوخانواده تنظيم شده است، ماجراهايي را براي اعضاي اين خانواده‌ها به وجود مي‌آورد..در كنار قصه اصلي در اين سريال به آيين‌ها و سنت‌هاي نوروز نيز پرداخته مي‌شود.«همه خانواده‌ي من»در 14 قسمت 48 دقيقه‌اي در گروه اجتماعي سيمافيلم براي پخش در نوروز توليد مي‌شود و به گفته احمد زالي، تهيه كننده، تصويربرداري حدود 70 درصد از اين سريال به اتمام رسيده است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.