مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: به رأی کمیته انظباطی اعتراض داریم به همین دلیل وکیل باشگاه برای رسیدگی به این موضوع درفدراسیون فوتبال حضور دارد.

قدرت اله باقری سرمربی تیم فوتبال صبای قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رأی کمیته انظباتی مورد قبول ماست در تمام مدتی که مسئولان تصمیم گیری می کردند کادر فنی شرکت حفاری اعلام کرد: اطمینان داریم رأی به نفع صبا است زیرا ما بازی را نیمه تمام گذاشتیم.

وی افزود: بارها اعلام کرده ام از حاشیه ای که در بازی مقابل شرکت حفاری بوجود آمد ناراضی هستم اما این اتفاق در فصل های پیش نیز افتاد و رأی کمیته به محرومیت بازیکنان این تیم ها انجامید اما حالا که نوبت به ما رسیده قوانین به طور شدیدی بر علیه ماست. به این رأی اعتراض داریم و به همین سبب وکیل باشگاه در فدراسیون حضور پیدا کرده تا موضوع را پیگیری کند. معتقدم این رأی باز می گردد و به نفع ما خواهد شد.

باقری در ادامه بیان داشت: ما انگیزه ی خود را از دست نمی دهیم هیچ چیز نمی تواند تمرکز ما را به هم بزند تلاش خود را بکار می گیریم تا در صورت باز گردانده شدن رأی کمیته، باز هم صدر جدول را از آن خود کنیم./آق
برچسب ها: باقری ، شرکت ، حفاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار