رییس اداره صنعت، معدن و تجارت قصرشیرین گفت: طرح نظارتی ویژه تنظیم بازار شب عید برای ثبات و آرامش بازار و همچنین تثبیت قیمت ها از 10 اسفند ماه جاری در این شهرستان آغاز می شود و تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.

كاكایی افزود : بیش از 25 تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال خریداری و در سردخانه ها نگهداری می شود، علاوه بر این به هر میزان كه میوه نیاز باشد اداره صنعت، معدن تجارت قادر به تامین و توزیع آن به قیمت مصوب در بازار است.

وی افزود : در راستای اجرای طرح بازرسی های مشترك، رسیدگی به تخلفات واحدهای صنفی نیز بصورت روزانه انجام می شود و با گران فروشان و متخلفان صنفی به منظور نظارت بر ثبات قیمت ها و ایجاد امنیت در بازار برخورد خواهد شد.

كاكایی همچنین از تامین گوشت و مواد پروتیینی از جمله گوشت قرمز و مرغ و برنج و دیگر اقلام مورد نیاز شهروندان در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا جای هیچ گونه نگرانی نیست و بسته به میزان نیاز بازار این اقلام در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی خواستار همكاری مردم در راستای تنظیم بازار و ارایه گزارش ها و تخلفات صنفی از طریق تماس با شماره تلفن 124 به جهت برخورد با متخلفان و گران فروشان و همچنین احتكار كنندگان مواد غذایی شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت قصرشیرین از همكاری تعدادی بازرس و ناظر افتخاری كه بصورت نامحسوس در سطح شهر بر فعالیت واحدهای صنفی نظارت می كنند خبر داد و افزود: مهمترین راهكار برخورد با متخلفان صنفی همكاری مردم با دستگاه های نظارتی است/س


برچسب ها: کرمانشاه ، نظارت ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.