يكي دیگر مرتبطین با شبکه رسانه‌ای بیگانه و سایت‌های خبری ضد‌انقلاب شب گذشته بازداشت شد.

به گزارش حوزه سياسي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری خانه ملت شب گذشته فردی به نام الف - م  دبیر اجرایی یکی از روزنامه های اصلاح طلب، به اتهام ارتباط با شبکه رسانه ای بنگاه دروغ پراکنی بی بی سی و سایت‌های خبری ضد‌انقلاب بازداشت شد.
یک منبع آگاه به خبرنگار خانه ملت گفت: الف- م که دبیر اجرایی یکی از روزنامه های اصلاح طلب می باشد و مدتی در مالزی زندگی می کرد و در همان جا نیز با رسانه های فارسی زبان ضد انقلاب ارتباط داشت.

وزارت اطلاعات پیش از این نیز در ۳ اطلاعیه جداگانه اطلاعاتی درباره بازداشت جمعی از روزنامه نگاران وابسته به جریان اصلاح طلب و جزئیاتی از ارتباط آنان با رسانه های ضد انقلاب را منتشر کرده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
زنده باد . دیگر ضربه 88 را نباید بخوریم . شبکه ای هم که نوری زاده به کمک عربستان ترتیب داده را دست کم نباید گرفت. تقاضای ارسال فیلم و عکس شاید رد و بدل کردن رمزهایی باشد
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۲۲:۲۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
باسلام.
باید بگویم باعث افتخاره که جمهوری اسلامی ما،چنین وزارت اطلاعات قوی ای دارد.یکی از مهمترین وزارت خانه در هر کشوری که وظیفه آن جلوگیری از سرقت اطلاعات کشور به دست بیگانگان را بر عهده دارد،وزارت اطالاعات است که انصافا ایران در نوع خودش جزء برترین وزارت اطلاعات جهان است.
آخرین اخبار