مدیرعامل آبفای شرق استان تهران گفت:آبفای فیروزکوه پیشگام درعرصه خدمات رسانی به مسکن مهر است و از آمادگی کامل برای افتتاح و واگذاری این واحدها برخوردار است.

ˈمحمدصادق اسدیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: با تکمیل زیرساخت های آبرسانی در سایت مسکن مهر فیروزکوه، خرید انشعابات و نصب آنها در حال اجرا است.

وی گفت: تنها مشکل موجود تخصیص اعتبار قسمتی از طرح های عمرانی است که بایستی استانداری عنایتی ویژه بدان داشته باشد تا این مرحله نیز به اتمام برسد.

مدیرعامل آبفای شرق استان تهران با اشاره به پروژه 76 واحدی مسکن مهر شهر ˈارجمندˈ، افزود: این نهاد خدمات رسان آمادگی دارد تا به محض واریز حق انشعاب مشخص شده از سوی وزارت مسکن و شهرسازی توسط صاحبان واحدها، به تحویل و نصب انشعاب اقدام کند.

وی با اشاره به لزوم بازسازی فرسودگی لوله ها و اصلاح شبکه آبرسانی، بیان کرد: فیروزکوه در مقوله پرت آب شرایط بسیار خوبی نسبت به سایر نقاط دارد و تسریع در انجام این مهم، نیازمند عنایت کمیته برنامه ریزی شهرستان در تخصیص اعتبارات و گرفتن اعتباری در این زمینه از استانداری است.

اسدی بیان داشت: در مقوله فاضلاب شهری فیروزکوه نیز کماکان منتظر مشخص شدن وضعیت تملک اراضی در منطقه ˈپلنگ آبˈ هستیم و با رفع معارضان موجود، این پروژه سرعت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: از آنجایی که قیمت ها روزانه در حال تغییر است، نمی توان برآورد دقیقی از هزینه اجرای این طرح در منطقه ارائه داد.

این مقام مسؤول همچنین با اشاره به افتتاح سه هزار واحد مسکن مهر پردیس توسط رییس جمهوری اسلامی در روزهای گذشته گفت: آبرسانی به این پروژه از سد ˈلارˈ به طول 29 کیلومتر، نیازمند اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان است که عملیات کارشناسی آن توسط سازمان آب منطقه ای تهران در حال انجام است.
برچسب ها: آبف ، فیروزکوه ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.