فرمانده درياباني استان بوشهر از كشف بيش از 544 ميليارد ريالي كالاي قاچاق، ممنوعه و غيرمجاز در 11 ماهه سال جاري خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبر نگاران از پايگاه خبري پليس ، سردار "قلندر لشكري" در تشريح عملكرد 11 ماهه سال جاري سه پايگاه بوشهر، كنگان و گناوه، اشاره کرد و اظهار داشت: طي اين مدت ماموران اين فرماندهي با انجام بيش از 5 هزارو 800 ساعت گشت زني دريايي، خودرويي، موتوري و پياده موفق به كشف، يك هزار و 88 كيلوگرم انواع مواد مخدر شدند. 
وي با اشاره به كشف يك ميليون و 78 هزار ليتر سوخت قاچاق به ارزش 32 ميليارد و 340 ميليون ريال در آبهاي اين استان، افزود: در اين مدت 26 هزار و590 كيلوگرم پودر و پنج ميليون و 900 هزار عدد قرص نيروزا، 32هزار و 770دستگاه انواع گوشي تلفن همراه و لوازم جانبي، 250هزار دستگاه انواع وسايل الكتريكي و برقي و سه ميليون و 200 هزار نخ سيگار قاچاق كشف شده است. 
به گفته فرمانده درياباني بوشهر، 72 هزار كيلوگرم برنج، 11هزاركيلوگرم چاي، شش ميليون و 73 هزار عدد انواع مواد محترقه، 458هزار قلم انواع لوازم آرايشي،بهداشتي و پزشكي و ... از ديگر كشفيات اين فرماندهي طي 11 ماهه گذشته بود. 
لشكري با اشاره به توقيف 15 فروند شناور متجاوز مرزي که حامل 68 تبعه بيگانه نيز بود، اظهار داشت: دريابانان در اين مدت موفق به توقيف 410 فروند شناور متخلف و دستگيري، يک هزار و 610 قاچاقچي شدند.
وي تصريح كرد: در اين مدت ده ها باند فعال در امر قاچاق سوخت، كالا و ارز نيز در سطح استان شناسايي و منهدم شده است. 
لشکري از ديگر وظايف ماموران درياباني را ثبت ورود و خروج شناورها و ملوانان از مرز دريايي، جلوگيري از صيد غير مجاز و صدور دفترچه مرزي دانست./ف
برچسب ها: کشف ، کالا ، قاچاق ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار