شهردار منطقه ۱۴ از رسیدگی به فضای سبز، ایمن سازی و بهسازی شبکه روشنایی بوستان‌های منطقه به عنوان اولویت فعالیت‌های شهری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، امیر شهرابی با بیان اینکه بوستان‌ها به عنوان یک مکان فرهنگی و تفریحی در شهر‌ها شناخته می‌شوند و روشنایی بوستان‌ها در آرامش و امنیت شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: در همین راستا بهبود و اصلاح شبکه روشنایی بیش از۳۷ بوستان و رفع خاموشی‌های این بوستان‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا بیش از ۳۰۰ پایه چراغ جدید و ۱۵۰۰ پروژکتور در بوستان‌ها نصب و جانمایی شده است، یادآور شد: همچنین عملیات اورهال در این بوستان‌ها انجام شده است.

شهردار منطقه۱۴ در ادامه به بازپیرایی بیش از۵ هزار متر مربع از بوستان‌ها و فضای سبز در محورهای، چون ابوذر، نبرد، ده حقی و... اشاره کرد و افزود: علاوه بر ادامه عملیات بازپیرایی در سایر بوستان‌های منطقه، طراحی و نصب المان، پایه پرچم، نورپردازی و بهسازی فضای سبز انجام خواهد شد.

شهرابی یاداور شد: ارائه خدمات مطلوب رفاهی و حفظ آرامش و امنیت در شب برای شهروندان در فضا‌های عمومی و سرانه‌های سبز‌ها از اولویت‌های فعالیت‌های شهری منطقه است که در این راستا و برای خدمت به مردم و ایجاد منظر زیبا، امن و مناسب برای خانواده‌های عزیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار