همایش بررسی ابعاد زندگی دوم 7 اسفند در پژوهشکده ی فرهنگ و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران: دکتر سعید قاضی مقربی در نشست خبری همایش بررسی ابعاد مختلف زندگی دوم با بیان اینکه در این همایش تلاش می شود معایب و مزایای زندگی دوم و تولید تفکرات و اندیشه مورد بحث و بررسی قرار گیرد گفت: سخنرانی های علمی برنامه ریزی شده بر اساس میزان اهمیت در این همایش ارائه خواهند شد .

وی با اشاره به اینکه مقالات برگزیده به صورت دی وی دی به همراه کتب و مقالات موضوعات زندگی دوم به شرکت کنندگان ارائه می شود تصریح کرد: همایش تخصصی بررسی ابعاد مختلف زندگی دوم 7 اسفند به همت جهاد دانشگاهی در محل پژوهشکده فرهنگ و معمار ی جهاد سازندگی اجرا خواهد شد.
 
دبیر این همایش ادامه داد: در راستای اهمیت فناوری اطلاعات و کاربرد آسان آن جهاد دانشگاهی همایش های مختلفی را با موضوعات اسپایدری و طرح های الکترونیکی برگزار کرده است .
 
وی ادامه داد: همایش مربوط به زندگی دوم در فضای مجازی نیز هفته ی آینده برای علاقه مندان برگزار خواهد شد که در این راستا مقالات بسیاری به دبیر خانه ارائه شده است.

 قاضی مقربی با اشاره به اینکه بررسی انسان شناسی در فضای تایبری تحلیل سیستم های جامعه از منظر فرهنگ اقتصاد آموزش سلامت امنیت و حقوق اجتماعی از جمله محورهای همایش تخصصی زندگی دوم هستند یاد آور شد :پژوهشکده ی فناوری و اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی با تاکید بر موضوع زندگی دوم و با هدف ایجاد زمینه ی مناسب برای تعامل بین نخبگان و کارشناسان این حوزه این همایش را برگزار می کند./ع2
برچسب ها: تخصصی ، زندگی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار