مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان مرکزی با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی و مدیرکل ورزش و جوانان استان امروز 2 اسفند ماه در اراک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان مرکزی سید محمدشروین اسبقیان رئیس فدارسیون، ملکی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، روسای هیات های شهرستان های استان و دیگر اعضای مجمع حضور داشتند. در پایان مجمع نیز رای گیری انتخاب رئیس هیات انجام شد.

اعضای هیات قایقرانی استان اراک در مجمع انتخاباتی امروز خود در خصوص فضاهای آبی موجود در استان با رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان بحث و تبادل نظر کردند و رئیس فدراسیون در خصوص حمایت لازم از توسعه قایقرانی در استان مرکزی اظهار آمادگی کرد.

رئیس فدراسیون قایقرانی در این مجمع ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجمع انتخاباتی استان مرکزی گفت: مرکزی با توجه به امکانات آبی که در اطراف شهرستان های استان قرار دارد می تواند فعالیت های زیادی در زمینه قایقرانی داشته باشد.

سید محمدشروین اسبقیان بیان کرد: با گزارشی که مسئولین از وضعیت فعالیت های هیات مرکزی ارائه دادند مشخص است که کارهای خوبی به خصوص در رشته قایقرانی انجام شده است.

وی اضافه کرد: انتظار ما این است که مسئولین هیات از امکانات سد ها و دریاچه های استان حداکثر استفاده را در خصوص توسعه قایقرانی در سراسر استان مرکزی انجام دهند. ما نیز در فدراسیون حمایت لازم را انجام خواهیم داد تا شاهد پیشرفت قایقرانی در تمام رشته ها در استان مرکزی باشیم.

اسبقیان تاکید کرد: سیاست بنده و همکارانم در هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی حمایت حداکثری از استان ها و هیات های سراسر کشور است. استان مرکزی نیز می تواند با استفاده از امکانات آبی موجود به عنوان یکی از مهمترین پایگاه های استعدادیابی قایقرانی فعالیت کند.
در پایان مجمع پس رای گیری از اعضای مجمع محسن غلامیان برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس هیات قایقرانی استان مرکزی انتخاب شد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار