بعد از فراموش شدن سیم کارت های دانش همراه اول،این بار آموزش و پرورش سعی در باز کردن پای رایتل به مدارس دارد

به گزارش خبرنگار جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران خبر ورود سیم کارت و در اختیار داشتن وسایل کمک آموزشی پیشرفته از موضوعاتی است که هر جند وقت یک بار از سوی آموزش وپرورش مطرح میشود و پس از آن واکنش مردم و مسولان را به دنبال دارد.  
هر چند بعد از انکار موضوع توسط هر یک از اپراتورها موضوع مشمول گذشت زمان شده و به خاطره ای کم رنگ تبدیل میشود.  
اما این بار قرعه جنجال به نام اپراتور سوم افتاده تا با پشت سر گذاشتن این بحران منتظر حاشیه جدید تری باشد.  
این اپراتور که با حاشیه های فراوان کارش را شروع کرده در شرایط فعلی با حواشی بسیار در حال فعالیت است و عده ای سعی دارند با غیر شرعی نامیئن مکالمه تصویری دست این اپراتور را از بازار رقابت کوتاه کنند تا نبرد تنها بین دو رقیب دیرینه همراه اول و ایرانسل ادامه داشته باشد.  
اما اپراتور سوم که هنوز این بحران را پشت سر نگذاشته ،از روز گذشته با حادثه جدیدی رو به رو شده است تا در زمین رقابت فولاد آب دیده شود.  
روز گذشته سیدعلی یزدی‌خواه - رییس آموزش و پرورش شهر تهران - از طرح ارائه «تبلت دانش‌آموزی» خبر داده و در این باره گفته بود: «تبلت دانش‌آموزی» یکی از برنامه‌هایی است که مرکز آمار و فناوری وزارت آموزش و پرورش آن را در دستور کار قرار داده و اجرای آزمایشی آن از مدارس شهر تهران آغاز خواهد شد.    
وی در عین حال گفته بود: با توجه به برآورد هزینه‌هایی که برای راه‌اندازی این طرح و همچنین تولید محتوا باید صورت بگیرد، مقرر شده ورود تبلت و رایتل یا همان موبایل تصویری در دستور کار قرار بگیرد که در صورت تامین زیرساخت‌ها و اعتبار آن، از سال 92 به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.   
اعلام این موضوع واکنش نمایندگان مجلس را به دنبال داشته و امروز جمشید جعفرپور - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس - در این زمینه اعلام کرده است: بحث ورود رایتل به مدارس، با حضور صاحب‌نظران فرهنگی و دینی و کارشناسان فناوری به زودی در کمیسیون فرهنگی بررسی خواهد شد.  
این در حالی است که مسولان اپراتور سوم این موضوع را تکذیب کرده اند./ف
 
برچسب ها: اپراتور ، مدارس ، دانش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار