نمایش "شهسوار و شاهزاده"به کارگردانی مریم معترف پنجشنبه، 3 اسفندماه، به صحنه نمی‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی نمایش "شهسوار و شاهزاده"، بر اساس تصمیم‌گیری مدیران تالار مولوی که زیر مجموعه جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران است، به دلیل وفات حضرت معصومه (س)، این تالار روز پنجشنبه تعطیل است و نمایش‌های این مجموعه از جمله "شهسوار و شاهزاده" اجرا نخواهند شد.
علاقمندان به تماشای این نمایش روز جمعه و دیگر روزهای هفته به جز شنبه‌ها ساعت 19:30 می‌توانند این نمایش را در سالن اصلی تالار مولوی تماشا کنند.
نمایش "شهسوار و شاهزاده"  نوشته زورایر خالاپیان، نویسنده ارمنی است که توسط آندرانیک خچومیان ترجمه شده و با هنرمندی بیش از 20 بازیگر، هر روز به جز شنبه‌ها در تئاتر مولوی اجرا می‌شود.
در این نمایش پهلوانی که در توهم یاری مظلومان و مبارزه با ظلم و ستم است در سفری به جستجوی برپایی عدالت ساختگی‌اش می‌رود و شاهزاده او را به دربار دعوت می‌کند. شهسوار با شاهی آشنا می‌شود که برادر خود را کشته و با بیوه‌ او ازدواج کرده و آدمکش و خائن است...
افشین زارعی، اسماعیل بختیاری، رضا امامی، حمید معدن‌کن، حسن محمدی، مهدی رحیمی، رضا علوی، کامبیز طلایی و شراره پورخراسانی از جمله بازیگران این نمایش هستند.
طراحی صحنه "شهسوار و شاهزاده" را مجید فشخامی و طراحی لباس را شهرزاد شفیعی برعهده داشته‌اند. شراره پورخراسانی به عنوان دستیار کارگردان و هادی کاظمی به عنوان طراح نور با اجرای این نمایش همکاری دارند. پوستر "شهسوار و شاهزاده" توسط مرتضی اتابکی طراحی شده  و موسیقی آن را سجاد کیانی برای اجرای زنده، آماده کرده است.
علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند برای رزرو اینترنتی بلیط به دو نشانی www.molavitheater.com  یا  www.tiwall.com مراجعه کنند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار